![]() |
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#23 |
|
Nei, jeg føler Nexusen ikke er noe iforhold til det beistet her: http://www.amobil.no/artikler/video_...xy_note/101620
| |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Liten tilbakemelding:
Bestilte min fra england på torsdag, fikk den på fredag. Så jeg har kost meg stort med den siden da. Jeg hadde trodd at den skulle være litt bedre enn S2'en jeg hadde, men den overrasker, og jeg vil si at den er ganske mye bedre. Kjører smoothere, raskere og ICS er fantastisk, det har selvfølgelig noen små bugs men de antar jeg forsvinner rimelig kjapt ![]() Egentlig så er det eneste jeg stusser på, kameraet. Jeg hadde ikke forventet at det skulle være fantastisk, og det er det slettes ikke. Det kan ikke måle seg med S2. Men ser man bort ifra kameraet må jeg si at jeg er storfornøyd, skjermen er FANTASTISK! ![]() Anbefales | |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Liten tilbakemelding:
Bestilte min fra england på torsdag, fikk den på fredag. Så jeg har kost meg stort med den siden da. Jeg hadde trodd at den skulle være litt bedre enn S2'en jeg hadde, men den overrasker, og jeg vil si at den er ganske mye bedre. Kjører smoothere, raskere og ICS er fantastisk, det har selvfølgelig noen små bugs men de antar jeg forsvinner rimelig kjapt ![]() Egentlig så er det eneste jeg stusser på, kameraet. Jeg hadde ikke forventet at det skulle være fantastisk, og det er det slettes ikke. Det kan ikke måle seg med S2. Men ser man bort ifra kameraet må jeg si at jeg er storfornøyd, skjermen er FANTASTISK! ![]() Anbefales Bestilte min på komplett for noen dager siden, og nå ser jeg at de bekrefter 12 desember som dato der Gleder med !Forresten har du hatt noen problemer med størrelsen eller ligger den fint i hånda ? | |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Har forresten nettop rootet den og, så det er jo ikke noe problem
| |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Når GSII får ICS tror jeg den blir en bedre telefon kontra Galaxy Nexus, ikke det at jeg ikke liker Nexus, men jeg tror GSII er bedre ^^. Ikke har jeg førstehåndserfaring med noen av dem fordi jeg fortsatt har min X10i og har tenkt å beholde den til de har fått ASUS Padfone på markedet
| |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Har nå hatt Nexusen min i ett døgn, og er hittil knallfornøyd! Skjermen er utrolig god, alt flyter meget bra, god respons på skjermen. Kameraet har jeg ikke fått testet noe særlig enda, men det er ikke så viktig for meg at det er kjempebra, bare det duger.
Jeg synes også at telefonen ligger godt i hånda.
| |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ble nesten litt skjelven nå jeg...
Hva tror dere, hvilken vil bli best? :/ Holder selv egentlig en knapp på Nexus, men jeg vet ikke helt hvorfor... Den har dårligere skjerm, og kjører 2.3.5. Men den scorer jo høyt på andre ting, men føler OS og skjermen gir produktet sjel. | |
|
"LSD is a tool to turn us into what we're supposed to be!" - Albert Hoffman
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Har tenkt litt på denne selv, men jeg ble litt satt ut da jeg leste om batteritiden på den. LTE er vel og bra det, men at den faktisk bruker mer batteri enn en billader klarer å levere er jo sånn passe skremmende. Er det noen med førstehånds erfaring som kan si noe om akkurat dette?
| |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|