Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 14677
Hvordan får jeg inn filmer på iPad?

Må jeg laste ned på dataen først, og så overføre? Hvor kan jeg laste ned filmer da?
Kjøp en app som heter AVPlayerHD( Koster i underkant av 20 kr, om jeg ikke husker feil). Så går du på itunes > velg ipaden > programmer > bla ned og velg appen > så tar du drag and drop i den lille ruten.
Sist endret av mo3; 12. desember 2011 kl. 23:52.
Filmer kan lastes ned på ThePirateBay.

Hadde ikke forundra meg om det var en app eller noe som hjalp deg å laste ned til Ipad.
Tror ikke det finnes en app for å laste ned filmer til iPad uten jailbreak. Men det finnes flere streaming tjenester slik som TV2 sumo og NRK nett tv som er gratis.
Eventuelt bare host alt på en lokal server hvis du skal streame innenfor dine egne fire vegger, stream via DLNA.
du kan bruke denne app'en til å laste ned filmer musikk osv. http://itunes.apple.com/no/app/downl...6063?l=nb&mt=8
Last ned VLC player. Deretter kan du dra filmer inn i appen via iTunes
Hvis du vil ha filmer på iPad uten å måtte laste ned ekstra apper:
Last ned en film i .mp4 format
Koble iPaden til PCen og pass på at filmen er avhuket, slik at den blir synkronisert.
Når dette er ferdig burde den ligge på Video appen som følger med.
Last ned (filmOn pluss) appstore. Mange gratis tvprog samt mange filmkanaler
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Eventuelt bare host alt på en lokal server hvis du skal streame innenfor dine egne fire vegger, stream via DLNA.
Vis hele sitatet...
Eller bruke Plex og streame over 3G i tillegg til WiFi (for ikke snakke om den sexy interfacen!)