Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1781
Hei.

Jeg spilte nettopp Black ops på ps3en min, og mens den lastaet for å komme tilbake i lobbyen etter et spill, hang ps3en seg. Jeg venta i 15 sek kanskje, før jeg trykka på av knappen. Etter enda en stud kom de to pipelydene som dere sikkert har hørt selv, når ps3en ikke vil skru seg av. Viste da at det ikke var noen annen nytte enn å dra ut kontakta.

Etter dette finner ikke ps3n noen spill. Black ops, Red dead redemption, cod4, ikke noe.
Har prøvd en del, og ps3en har faktisk funnet spillet to ganger, og alt virker normalt, helt til jeg starter et spil (dvs karriere, mutiplayer el zombies etc) Da henger den seg på samme måte som den gjorde i starten.

Ps3en er ikke en gang en måned gammel (jeg fikk ny fra expert siden den gamle ble ødelagt)
vil også legge til at alle spille jeg har testa på er flawless, ingen riper over hodet.

Er det noen som har opplevd dette? og fått ordna det igjen?

Har googla rundt, men alt jeg finner er folk som sier "call sony". Noe som har liten nytte, siden jeg har prøvd å ringe de 1000 ganger før ang andre ting, uten hell. Mulig jeg bare ringer feil sted?

Er litt nervøs, vil ha ps3en min når mw3 kommer, har liksom bare venta i to år på det D:

Please, hvis du tror du kan bidra med noe, gjør det! c:
det kan være feil med laseren som leser disken. den kan slutte å virke hvis bare et lite støvkorn har landet på den.
Prøv å kjør en factory reset på PS3'en. Dette gjør du i recoverymenyen (søk på youtube). Hvis ikke dette funker tipper jeg laseren er død. Kan også fikses selv ved å kjøpe ny fra f.eks eBay og sette inn selv. Dette bryter garanti though.
Det er blu-ray drevet/laseren som er fucked. Garantert. Det har skjedd med meg to ganger. Jeg fant ikke kvitteringen, så jeg fikset den selv. Første gang fucket jeg det litt til, og det tok ca. en måned før den ble ødelagt igjen (jeg festet ikke drevet godt nok, så det ble for mye vibrasjoner). Etter jeg fikset den igjen etter det har den funket uten avbrudd i nesten tre år.

Det er dog garantireparasjon, så dersom du har kvittering / er registrert i kassesystemet går det fint. Hvis ikke: Vit at det finnes et alternativ.
Sist endret av Orph; 20. oktober 2011 kl. 21:45.
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Sitat av Orph Vis innlegg
Det er blu-ray drevet/laseren som er fucked. Garantert. Det har skjedd med meg to ganger. Jeg fant ikke kvitteringen, så jeg fikset den selv. Første gang fucket jeg det litt til, og det tok ca. en måned før den ble ødelagt igjen (jeg festet ikke drevet godt nok, så det ble for mye vibrasjoner). Etter jeg fikset den igjen etter det har den funket uten avbrudd i nesten tre år.

Det er dog garantireparasjon, så dersom du har kvittering / er registrert i kassesystemet går det fint. Hvis ikke: Vit at det finnes et alternativ.
Vis hele sitatet...
thanks man! Var noe litt for kjapp på triggeren med å lage tråd, fant noen gode tråder som inkluderer det alle dere har sagt. Takk anyways!