Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 16436
vet man kan søke på reg.nr for å få eier av bil, men kan man søke på navn for å få bil på eier?
Regnr AB12345 til 2282.

(AB12345 bytter du da ut med ditt regnr.)

3,- per motatt melding.
Sist endret av Bruskork1; 17. oktober 2011 kl. 01:35.
Han mener å søke på "Ola Normann" og finne ut hvilken bil han har.

Tviler sterkt på det du.
Sist endret av Fuzzybossen; 17. oktober 2011 kl. 01:37.
Aha, beklager! Leste for fort. :P
Er det en spesiell grunn for at det ikke lar seg gjøre å søke andre veien?
Sitat av The_WEB_KILLER Vis innlegg
Er det en spesiell grunn for at det ikke lar seg gjøre å søke andre veien?
Vis hele sitatet...
Skal ikke si sikkert at en sånn tjeneste ikke finnes, men har lest en del om slike saker, og derfor tviler jeg på at det finnes. Regner med det har noe med personvernet å gjøre.
hmm. rart når man kan søke andre veien..
Hvor skulle man søkt da? Hadde vel endt med en stor creepy database hvor man kan søke på folk og finne, nr, adresse, email, bil, båt, hund og katt til alle og enhver.

Neidu takk deg med at det ikke finnes.
det finnes alt. skattelisten.
Sitat av The_WEB_KILLER Vis innlegg
det finnes alt. skattelisten.
Vis hele sitatet...
Vel, de er ikke sann. Vi skjuler blant annet formuen til de med størst politisk innflytelse.
hehe. ja sant det.

om jeg ringer biltilsynet og spørr, hvordan skal jeg legge frem saken?

Det var lettere en man kunne tro.
Sendte denne mailen til Biltilsynet :
Min Kone var utsatt for ett lite uhell søndag formiddag, og skal nå fylle ut melding til forsikringsselskapet, der trengs bla Registrerings nr.
Da hun ble litt oppskaket etter uhellet, glemte hun å notere seg dette, og på skade meldingen ble det heller ikke oppført.
Idag da vi prøvde å kontakte eieren var han heller lite sammarbeidsvillig, og ønsket ikke å gi oss reg.nr.
Forsikringsselskapet drev ikke med detektiv arbeid sa dem, og henviste ansvaret til oss eller politi.
Nå har ikke jeg lyst å plage politi med en slik sak, og håper dere kanskje kan hjelpe.
Navnet som ble ført opp på skademeldingen var XXXXX XXXXX XXXX,
Håper dere kan hjelpe meg å få saken ut av verden.
Mvh
XXXXXXXXXXX

Fikk svar 20 minutter etter med 3 biler med reg.nr på 2 personer som hette det samme. en i nordland og en i trøndelag. Null problem :0