Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 297210
Min opplevelse er at det er helt klart beta. Server trøbbel, tilfeldige DC's og noen bugs gjør at det blir frustrerende å spille til tider. Men selve spillet er svært lovende og jeg føler at gameplayen av å ha spilt i 1-2 timer er svært god.
Lydene er veldig gode og til tross for at det er beta så synes jeg grafikken er nydelig.
samme her vangsfreaken, jeg har registrert MoH limited edition før 25. og jeg har enda ikke fått noen kode. Er i kø til EA support ATM men de har nok ikke annet å si enn "We're working on it, please wait as we've got no ETA"
Sitat av rustibus Vis innlegg
er det bare meg eller er alle serverene fulle?
Vis hele sitatet...
Er nok bare deg.
Når dere står i serverbrowseren, søk på "TV2", så får du opp en liste med norske servere fra tv2 / battle.no . Konge servere, god ping, hyggelige norske spillere, og alt er egentlig tipp topp!
Sist endret av JVMyhre; 27. september 2011 kl. 23:25.
føler jeg har venta lenge nok på den beta-keyen nå. GIVE!

Wooooooh 800 posts, skal feire med Battlefield 3. Nei, venta, har ikke key enda... Faen...
Sist endret av bamsegutt; 28. september 2011 kl. 01:42.
Da tror jeg at jeg har funnet en bug. Når jeg trykker på join inne på "serverbrowseren", enten jeg bruker IE eller FF, så åpnes bare et explorervindu til spilldisken min, og så skjer det ikke noe mer.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Er nok bare deg.
Når dere står i serverbrowseren, søk på "TV2", så får du opp en liste med norske servere fra tv2 / battle.no . Konge servere, god ping, hyggelige norske spillere, og alt er egentlig tipp topp!
Vis hele sitatet...
Kunne godt tenkt meg å spille på ein av dei, men dei er enten fulle eller heilt tomme :S
Sitat av rustibus Vis innlegg
Kunne godt tenkt meg å spille på ein av dei, men dei er enten fulle eller heilt tomme :S
Vis hele sitatet...
Da er det bare og ha tolmodighet til og vente i 1 min eller 2, så blir det nok plass. Spilte kun på deres servere i hele går.
hmmmm fortsatt ingen beta key? o.o
Sitat av fotonewbie Vis innlegg
hmmmm fortsatt ingen beta key? o.o
Vis hele sitatet...
En kompis av meg har fått beta key.
Fikk Beta key rundt 16 igår, herlig spill.

Vanskelighetsgraden er heldigvis hevet over BFBC2 så man kan slippe en del av de spray and pray jævlene som løp rundt som medic der med LMG.
Sitat av Trollsauen Vis innlegg
Fikk Beta key rundt 16 igår, herlig spill.

Vanskelighetsgraden er heldigvis hevet over BFBC2 så man kan slippe en del av de spray and pray jævlene som løp rundt som medic der med LMG.
Vis hele sitatet...
Man kan vel leke seg med hagle og hvorfor mk11 er første fatter jeg meg ikke på. Ellers burde de ihvertfall balansere recon.
Sist endret av jokar; 28. september 2011 kl. 13:36.
Ettersom jeg ikke har tidlig tilgang til betaen har jeg følgt med på noen streams på twitch, og jeg må si at det ser ganske lovende ut.

Skulle bare ønske de hadde brukt en annen bane enn operation metro.
Den er helt grei, men gir ikke en skikkelig battlefield følelse.

Men, jeg leste at det er en god sjangse for at caspian border blir gjort tilgjenlig i løpet av dagen.
Seriøst, hvorfor kommer jeg ENDA ikke inn på servere? Er det PCen min eller er betaen enda fucka?
Får bare opp "Joining server..." men skjer ingenting..
Sist endret av Vitex; 28. september 2011 kl. 14:31.
Fortsatt ikke fått beta code jeg... Stod nettopp en time i kø til supporten dems, også kommer det opp "No current agents avaliable, please try again later"....
Vettu hva, jeg kan faktisk ikke få logga meg på customer supporten dems engang. Er FAEN så irriterende! Her kjøpte jeg dritten fordi jeg villa ha early acess også klarer dem ikke å få til en dritt. BF3 forumet er fyllt opp av tråder der folk har problemer med elendig customer _support_ osv....
Sitat av uaexed Vis innlegg
Vettu hva, jeg kan faktisk ikke få logga meg på customer supporten dems engang. Er FAEN så irriterende! Her kjøpte jeg dritten fordi jeg villa ha early acess også klarer dem ikke å få til en dritt. BF3 forumet er fyllt opp av tråder der folk har problemer med elendig customer _support_ osv....
Vis hele sitatet...
Rart at dere ikkje får kontakt med support, når flere millioner prøver samtidig
Men skjønner problemet deres, har selv ikkje fått min kode, men var heldig og fikk en av en kamerat
True. Grensesnittet for å få hjelp / gjenopprette passord må være noe av det verste jeg har sitt på en så kjent utvikler.
Wohoo! Vant en betakey av battle.no! Nå blir det gamings på meg også
Jeg kan ikke skjønne at folk fortsatt klager etter å ha sett hvordan det går med release av spill før. Det er akkurat det samme hver gang, ting blir overbelastet og folk skriker om å få pengene sine tilbake.

Det blir ALLTID problemer når store spill som battlefield slippes, de har rett og slett ikke kapasiteten til å takle alle de millionene som skal spille samtidig. Serverene kommer til å ta kvelden når open beta slippes, og også når selve spillet slippes. Det vil være mer overraskende hvis ting faktisk funker det første døgnet.
Oh, Caspian Border mappet er deilig! Og det var overaskende lett og fly jets, men og sikte var derimot litt værre
Hoho, sitter og sugler over gameplay... Og det er enda beta.

Noen som vet hva tid (GMT+1) open betaen starter? Må man ha Origin bruker for å spille beta'n? Origin er det største drittet jeg har sett.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
ja origin er påkrevd.
God damnit, må lage en ny acc da... Vil ikke hete "Serialrapistface". Kan jeg lage en ny "soldat" som i BFBC2?
Nei, bare en "soldat" pr spill.
Sist endret av SalkiN; 28. september 2011 kl. 16:48.
Namer jeg "han" der og da? Eller er det samme nick som på Origin?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Oh, Caspian Border mappet er deilig! Og det var overaskende lett og fly jets, men og sikte var derimot litt værre
Vis hele sitatet...
Hvor spiller du Caspian Border ?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Glenni Vis innlegg
Namer jeg "han" der og da? Eller er det samme nick som på Origin?
Vis hele sitatet...
samme nick.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
"Installerte" altså startet installasjonen av mitt gamle Medal Of Honor spill.
Høgre klikket og så View cdkey. Der stod det BF3 early beta key, yeeha
Sist endret av Alphanio; 28. september 2011 kl. 16:56.
For de av dere som ønsker å spille Caspian Border, PW til serverne er "sexyelevator" uten " ".
Virker som om at de byttes en gang hvert døgn, så enjoy.
Sendte mail til dem om at jeg ikke hadde fått noe kode + jeg la til serial koden til mitt MoH spill og da fikk jeg en beta kode tilbake
Har fått til å spille nå! Det er rått

Men noen som vet hvordan jeg får spille i fullskjerm? Har 1600 og noe i resolution men er bare halve dataskjermen. Kan ikke stille noe høyere :/ anyone?
Sitat av SpAwN-Xe^ Vis innlegg
alt + enter
Vis hele sitatet...
Fant ut

Kjører alt på Ultra uten problem med laptopen min Men er jo bare beta enda da
Sitat av SalkiN Vis innlegg
For de av dere som ønsker å spille Caspian Border, PW til serverne er "sexyelevator" uten " ".
Virker som om at de byttes en gang hvert døgn, så enjoy.
Vis hele sitatet...
Ja det var det tidligere, men nå har de byttet passord igjen
Noen som vet eksakt klokkeslett når OPEN Beta starter ?
Samme som åpen ca 14:00 ingen vits teste akkurat tvile ea holder det.
Sitat av jokar Vis innlegg
Samme som åpen ca 14:00 ingen vits teste akkurat tvile ea holder det.
Vis hele sitatet...
Takk for svaret
Ingen beta på meg. Var invitert til Alpha da, men ikke beta >.<
Sitat av jokar Vis innlegg
Samme som åpen ca 14:00 ingen vits teste akkurat tvile ea holder det.
Vis hele sitatet...
skal hente scooter klokka 14:00 uansett så da prøver jeg å laste ned i morra kveld
Har passordet på caspian serverne blitt skifta?
ser at alle caspian serverene er fulle nå, så er sikkert noen som vet passordet

Appletini har eg hatt suksess med på noen servere, men alle er fulle så eg kommer meg ikkje in game
Appletini er passordet nå. Det er bare helt latterlig bra...

Sitat av rustibus Vis innlegg
ser at alle caspian serverene er fulle nå, så er sikkert noen som vet passordet

Appletini har eg hatt suksess med på noen servere, men alle er fulle så eg kommer meg ikkje in game
Vis hele sitatet...
Er bare å prøve flere ganger. Jeg kom inn for 2 min siden.
Caspian Border var en sinsyk stor bane, men har hat problem med massive lagg når eg har fått prøvd banen litt.
Når jeg joiner en caspian border server står det "joining game" leeeeengeeeeeee. Gjorde det det hos dere også?

Kom endelig inn. Caspian Border er dritbra men merker jeg må ha enda ett GTX580 kort..

Nå endrer de passord, noen som har det nye?

edit: Visstnok bare på noen av de^^
Nå er Battlefield 3 Open Beta ute på Xbox Live, regner også med at den er ute på PSN.
Dette blir awesome!
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Noen som fler som sliter med å komme inn på open beta?
Jeg er stuck på matchmaking.. faaaan..
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Nå er Battlefield 3 Open Beta ute på Xbox Live, regner også med at den er ute på PSN.
Dette blir awesome!
Vis hele sitatet...
har drevet og spilt det i en time nu på PS3'n min mening er at BF3 er nydelig !!!
Sist endret av x_ander10; 29. september 2011 kl. 13:18.
Er utålmodig. Når skal de la oss på PC få begynne å laste ned clienten?
Kan noen gi beskjed når man kan laste ned PC versjonen...den er enda ikke ute slik jeg forstår det rundt på nettet. Er snakk om minutt/timer.