Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Når passer det for deg?
Helgen 17-18 september. - 6,35%
Ukedagen 19-21 september - 6,35%
Ukedagene 21-22 september. - 11,11%
Helgen 24-25 september. - 31,75%
Ukedagene 26-28 September - 11,11%
Ukedagene 28-29 September - 11,11%
Helgen 1-2 oktober - 15,87%
Spiller ingen rolle/Ingen(Skriv under.) - 50,79%
Flervalgsavstemning Stemmegivere: 63. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  99 6914
Ja, glemte å skrive ved den blå steinen.
Ok. Da er det bestemt?

Lørdag 24.09.11 klokken 17:00:00 ved den blå steinen. Vi venter der i en 5-10min og ser om det dukker opp flere freaks, for så å gå mot Vågen Fetevare.
Høres bra ut!
Det er 18 år på vågen etter 8 tror jeg
Jeg kommer mest sannsynlig. Dette blir da første NFF treff på meg
Da bare møtes vi med den blå stein, og finner ut hvor vi går. Verre er det ikke.
Sist endret av Sinken; 21. september 2011 kl. 20:02.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
jeg stemmer vågen! hyggelig liten kafe der de som vil røyke kan det de selger pils, vin også er det mulig at de som dukker opp kan dele en runde vannpipe det koster 100kr for en runde, og hvis vi blir 10 stykker er ikke dette noe annet enn lommerusk for de fleste.

for meg passer det de fleste helger, så det er null stress lørsdag den 24 september er jeg ihvertfall ledig
edit: ser dato er satt jeg kommer! ^^
Sist endret av drittsekken; 22. september 2011 kl. 20:20.
Skitt. Mulig jeg må jobbe. Må høre litt med sjefen, satser på at det ordner seg.
Siden den store dagen er kommet må jeg minne alle på å møte ved den blå stein kl.17:00 i dag. Håper så mange som mulig kommer.

Waffaz: Får håpe du kan komme.
Blir nok jobbings

Men tar turen bort på Garage etter jobb, på Emergenza. 18 års grense der idag. Jeg kommer til å gå i system of a down genser, bare til å hilse på
Når er du ferdig? Du kan jo stikke bortom senere.
Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Når er du ferdig? Du kan jo stikke bortom senere.
Vis hele sitatet...
Er ferdig kl 21.
Er uansett noen kompiser som skal spille der rundt den tiden, så må prøve å få med meg dem. Og er sikkert mange som er gått hver for seg på freaktreffet til den tid vil jeg tro.
Sist endret av Waffaz; 24. september 2011 kl. 15:45.
Vi er 2 stk med den blå stein. Begge rundt 190 høy med en brus i hånden hver.
Skal feire 18års dag så kan nok ikke komme
Sitter på toget. Er der om ikke så lenge.
Sist endret av sixfeetunder; 24. september 2011 kl. 17:00.
Trodde freak folk var presise jeg...

Vi er 4 stk nå. Noen andre som kommer?
Da drar vi mot Vågen.
Seriøst? 39 påmelt, 4 oppmøte
Er faktisk på Peppes på Torget!
Hvor er Vågen?
Er du der fortsatt? Send nummrr på pm i såfall
Noen av dere som skal på EKKO på Landmark idag da? Si isåfall gjerne hei. Svart hår, hvit topp, grønt skjørt.
Sitat av CharlieSabotage Vis innlegg
Noen av dere som skal på EKKO på Landmark idag da? Si isåfall gjerne hei. Svart hår, hvit topp, grønt skjørt.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg skal dit. Jeg har bart, briller fra 50-tallet, fjellræven sekk på ryggen og danser stort sett twist.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Noen som vil møte oss ved den blå stein og vise vei?
Sitat av dvs Vis innlegg
Ja, jeg skal dit. Jeg har bart, briller fra 50-tallet, fjellræven sekk på ryggen og danser stort sett twist.
Vis hele sitatet...
Neeeeeida. Landmark er absolutt en the place to be.

Drittsekken: det ligger i kunsthallen v/ lille lungårdsvann. OBS; 150.- cc, ikke mulig å betale med kort.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
takker de tre andre som møtte opp for ett bra treff ^^ dette må gjentas en gang i nær fremtid, med litt mer eksakt tidspunkt og flere folk
Enig. Litt rart når 20 stykker sier at alt passer, og 19 sier at denne helgen passer, og 4(!) stykker kommer.
Jeg hadde møtt opp, hadde det ikke vært for det faktum at jeg fortsatt ligger i fosterstilling etter gårsdagens personlige fadeser i bybildet. (var forøvrig ikke påmeldt)
Da kan jeg i hvertfall si at vi prøver å få til et nytt treff om 2 uker.
Det var moro i dag selv om det bare var 4 folk. Jeg får se om jeg rekker det neste gang.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Enig. Litt rart når 20 stykker sier at alt passer, og 19 sier at denne helgen passer, og 4(!) stykker kommer.
Vis hele sitatet...
  1. Det er lavere terskel for å svare på en poll enn å skrive et innlegg.
  2. Standard er at rundt halvparten som skriver de kommer, møter opp.
  3. Ingen reklame i signaturer.
  4. Ingen tråd med tid og sted i førstepost. Kun en poll der man må tråle gjennom flere sider for å finne frem til endelig plan.
(:
Du har et poeng der. Mulig det var litt dårlig planlagt, men fortsatt, 2 av 36 sa at de ikke kunne komme. Men men, gikk bra uansett.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
ja, det var to venner av meg som ikke kunne alikevell (WhyNot og en til)
men jadda, gikk bra det ^^
Enda et treff om 2 uker? I'll be there.
skulle vert med, men er syk. går utifra at forkjølelse ikke er så populært :P
Må inrømme at jeg var en av de som skulle komme, men med 23 kroner på kontoen pga kjipe autotrekk ble det litt amputert for min del. Kunne jo så klart ha kommet, men kjipt å gå ut uten kroner :/
Vi var 3 stk, og jeg tror jeg var den eneste som brukte over 50kr.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Hehe, hadde planer om å delta, men satt på et fly til tyrkia når dævelskapen gikk av stabelen. Godt tips er å få oldtimers her inne til å organisere det, da blir det brått fleire som dukker opp tenker eg. Er en del av oss i bergen, så muligheta burde vere til stades.

Er litt meir tillitsvekkande da
Du har nok rett der, men når det ikke er noen som tar initiativ, så er det litt verre.
Sist endret av Sinken; 25. september 2011 kl. 21:48. Grunn: leif
Sorry folkens, men pappa hadde bestemt seg for hyttetur ..
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Hehe, skal prøve å tromme sammen et lite treff når eg har komt meg tilbake til europa for litt meir enn ei uke i strekk. Akkurat no er timeplanen min for uforutsigbar, men i november burde det funke.
Kjør det tidlig i november, så får kanskje jeg også vært med! Har gått glipp av alt for mange treff nå!

Det er forresten labert med freak-tilgang på meg for tiden, så hadde vært knas om noen hadde giddet å gi meg beskjed via f.eks. tlf når vi nærmer oss.
▼ ... noen uker senere ... ▼
noe nytt ang treffet?:P eller er det gått i glemmeboksen
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av slashdot Vis innlegg
Hehe, skal prøve å tromme sammen et lite treff når eg har komt meg tilbake til europa for litt meir enn ei uke i strekk. Akkurat no er timeplanen min for uforutsigbar, men i november burde det funke.
Vis hele sitatet...
Da var det den 6. november, noe på gang?
Samme lurer jeg og på, er ganske hypp på å møte andre freaks!
Jeg har (mer eller mindre) bestemt meg for å være med på neste treffe så lenge jeg ikke er til sjøs. Count me in!
Hadde hvert veldig kjekt med treff, ja. Men vi får gjøre det bedre med planlegging, slik at det ikke skjer det samme som på sist treff
Sitat av Lujei Vis innlegg
Hadde hvert veldig kjekt med treff, ja. Men vi får gjøre det bedre med planlegging, slik at det ikke skjer det samme som på sist treff
Vis hele sitatet...
Enig der. Som sagt over er det nok best om noen fra den eldre garde organiserer det, men hadde vært kjekt med en liten oppdatering på hvordan fremtiden ser ut.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Så... har det vore eit treff i år? hadde vore kos å deltatt
Nå nærmer det seg jul,Nff lutefisklag^^
Uff, beklager Cosmos - Lutefisk er ikke akuratt min ting, så jeg står ivartfall over!
(Spiste det igår faktisk, var verre enn forventningene mine ..)