Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 5487
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Jeg bare lurte på om noen her visste hvordan man kan "feste" en tekst til et punkt på en film? Har klart det før mener jeg så trur det er mulig. Og jeg aner ikke hva det heter så vet heller ikke hva jeg skal google /youtube.
Sitat av Affe Vis innlegg
Jeg bare lurte på om noen her visste hvordan man kan "feste" en tekst til et punkt på en film? Har klart det før mener jeg så trur det er mulig. Og jeg aner ikke hva det heter så vet heller ikke hva jeg skal google /youtube.
Vis hele sitatet...
Når du har lastet opp videoen, så trykker du på rediger, også kolonnen som heter kommentarer, eller noe slikt.
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Når du har lastet opp videoen, så trykker du på rediger, også kolonnen som heter kommentarer, eller noe slikt.
Vis hele sitatet...
kanskje jeg forklarte litt dårlig, men jeg mener hvis du tar new layer > text inne på after effects. Så legger du teksten på en film, så finner du et punkt i filmen så markere du det med teksten så ser det ut som om teksten er i virkeligheten på en måte. Så hvis kamera flytter seg litt så flytter teksten seg med bakgrunnen da hvis du skjønner :P Er så dårlig til å forklare at...
Sitat av Affe Vis innlegg
kanskje jeg forklarte litt dårlig, men jeg mener hvis du tar new layer > text inne på after effects. Så legger du teksten på en film, så finner du et punkt i filmen så markere du det med teksten så ser det ut som om teksten er i virkeligheten på en måte. Så hvis kamera flytter seg litt så flytter teksten seg med bakgrunnen da hvis du skjønner :P Er så dårlig til å forklare at...
Vis hele sitatet...
Åå sånn ja, trodde du mente noe annet eg, beklager
Det kan eg desverre ikkje hjelpe deg med, har ikkje lært meg dette enda
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har lyst å fortelle hvordan og med hva jeg får lagt 2 videoer oppå hverandre, slik at det ser ut som 1 rom, men at jeg er 2 plasser? Takker for å låne denne tråden=)
Sitat av Zarathustra Vis innlegg
Noen som har lyst å fortelle hvordan og med hva jeg får lagt 2 videoer oppå hverandre, slik at det ser ut som 1 rom, men at jeg er 2 plasser? Takker for å låne denne tråden=)
Vis hele sitatet...
Mere gameplays movies!

Men ihvertfall jeg bruker Sony Vegas og det funker knall for meg, og for farger til In-game ville jeg valgt Magic Bullet Looks v2. Som er en plugin til Vegas funker veldig bra og du har masse muligheter i dette, enn og brukevanlig fargeeffekter funker bra det og, men vil si at dette er mye enklere og mye mer oversiktelig... bilde av pluginen
Vil også si for min del at syncspots er veldig viktige, så du burde gå igjennom en del ganger Tutorial på sync i Vegas, vet ikke hvordan dette funker i Premiere viss du bruker det.
Sist endret av kimmy9gga; 9. september 2011 kl. 10:41.
Anbefaler Sony Vegas Pro.
Hvis du har tid til å lære deg avansert redigering så funker Adobe After Effects også veldig bra.
Sitat av Affe Vis innlegg
Jeg bare lurte på om noen her visste hvordan man kan "feste" en tekst til et punkt på en film? Har klart det før mener jeg så trur det er mulig. Og jeg aner ikke hva det heter så vet heller ikke hva jeg skal google /youtube.
Vis hele sitatet...
Det kalles motion tracking
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Sitat av stoofn93 Vis innlegg
Det kalles motion tracking
Vis hele sitatet...
jess!!

Takker for den!!!
Kult og se at du fikk til noe du ville få til, og at du fortsatt gjør fremgang
Sitat av Surtur Vis innlegg
Kult og se at du fikk til noe du ville få til, og at du fortsatt gjør fremgang
Vis hele sitatet...
Takk! Har laget et par nye videoer siden sist, kan legge ut link i tråden min på "Skryteplassen"

http://freak.no/forum/showthread.php?t=196028