Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4099
Hei! =)

Jeg har fått en philips 32" lcd 5000series.
Den virket når jeg prøvde den første gangen.
Tror den er ca. 2 år. nå Når jeg putter den i stikkontakten slår den seg på, for så å slå seg av å på av seg selv. =\

Jeg har vært inne på philips sine sider, å lastet ned firmware.
Lagt den inn på en usb-stikke og startet tv.
da kommer Tv`n opp med phillips firmware, og etter et par sekunder slår tv seg av og på igjen. å slik fortsetter det. Det som kommer opp når tv er på er firmware oppdateringen, men ingenting mer skjer med oppdatteringen... =\

Har ikke kvitering.

Noen forslag på hva det kan være og\eller forslag på billig\gratis løsning? =\
Gå tilbake til butikken der du kjøpte den. Har de deg ikke lagret på PCen, er det en eller annen slags jallabutikk eller tyvegods.
tyvegods er det nok ikke, Vet ikke hvor den er kjøpt desverre. =\
Jeg fikk den av farmor`en til samboeren min.
Hun kjøpte seg bare en smart tv med 3D etc, derfor ga hun vekk den gamle... :P
Skjer dette også når tven har signaler?
Min gamle store 100hz phillips av et dunder, slår seg av etter 15sek. Dette er noe jeg kan endre på, så om den ikke får noen signaler på den kanalen den står på, så slår den seg av.
Jeg har prøvd å koble til Get dekoder, pc via HDMI, X-box og ingenting. det samme skjer hver gang.
Det hjelper ikke å trykke på fjernkontrollen etc. Den bare slår seg av å på igjen. å det gjør den til kontakten blir trekt ut... =\