Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 5136
Hva er hensikten med det et svært PA-anlegg?
Jeg snakka med en som er i Crewet, han fortalte meg at security ville være strengere i år ang. anlegg, da det var en i fjor som ødela TG-opplevelsen for mange.
Synes at man ikke skal ha mer enn 2 høytalere og en forsterker med seg, trenger ikke å ha høytalere som er tilpasset DB-drag.
PA-anlegg kan bli litt voldsomt.

Uansett, TG er ett av årets høydepunkt, tradisjon.
Det er noe med atmosfæren inni der, noe eget.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvordan er det å skaffe billetter om dagen? Boren min satt seg i kø for ganske lenge siden og er fortsatt nummer 500+. Altfor sent å skaffe billett nå?
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av Ullsokk1 Vis innlegg
Hvordan er det å skaffe billetter om dagen? Boren min satt seg i kø for ganske lenge siden og er fortsatt nummer 500+. Altfor sent å skaffe billett nå?
Vis hele sitatet...
Du begynner og henge i en tynn tråd ja.

Enten så ser du på grupper og forumer om noen selger bilett (tg gruppe på face, eller gathering forumet).

Kan jo legge inn en tråd om det der.

Men hvert år så er det også folk som sender tilbake bilettene sine, og i det tilfellet så deler TG det ut til folk i kø, og dette kan skje ganske nerme LANet, så er du virkerlig heldig, så får du bilett der! Men dette skjer ganske nærme selve eventet.

Sitat av ErlendAnd Vis innlegg
Hva er hensikten med det et svært PA-anlegg?
Jeg snakka med en som er i Crewet, han fortalte meg at security ville være strengere i år ang. anlegg, da det var en i fjor som ødela TG-opplevelsen for mange.
Synes at man ikke skal ha mer enn 2 høytalere og en forsterker med seg, trenger ikke å ha høytalere som er tilpasset DB-drag.
PA-anlegg kan bli litt voldsomt.

Uansett, TG er ett av årets høydepunkt, tradisjon.
Det er noe med atmosfæren inni der, noe eget.
Vis hele sitatet...
Det er noen ja som drar med seg store elementer, som ikke kan spille i det hele tatt. Går ikke ann og dra av 130 dB med et anlegg til 10k. Jeg vet om flere som hadde med seg dritstore høytalere og utstyr, men dette var jalla utstyr til 70-80k og det duger ikke!

Skal ikke si så mye på at jeg ikke hadde med et stort PA anlegg, for hadde vel det største. Men det var hvertfall kvalitet over det, og i tilleg så stiller vi det fint inn og ikke 100% sub, 10% mellomtone og 20% diskant!

Men jeg kan være enig i at de kan være strenge, men ikke stenge av musikken helt! For da blir TG øderlagt spør du meg...
Satser på like mye liv som i fjor og året før der.