Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 5327
Tok en rivotril 2mg for 30 - 40 min siden, kjenner ingenting foreløpig.
Første gang jeg prøvde det var det fantastisk etter 20 min, andre gang jeg prøvde som var etter 1,5 uke, så kjente jeg litt, neste dag tok jeg en halv. Kjente litt da også.

Så idag etter 3 dager etter sist gang jeg tok det så kjenner jeg ikke noe, så jeg lurte på om jeg skal ta en til, men så kommer spørsmålet mitt, blir det sterkere rus, eller blir det bare at halveringstiden blir lengere, fordi rivo har jo halveringstid på 18 - 50 timer.

Så noen som vet?

Takker for svar!
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
Sitat av Kalender Vis innlegg
Er vel rimelig teit å sluke noe som helst uten å vite effektene av det. Skal ikke være moren din nå da... Tipper det ligger et par svar på google, ellers er det sikkert noen flere hoder her inne som har stappet i seg noe sånt før.
Vis hele sitatet...
Ehm, hvorfor tror du at jeg ikke vet hva jeg stapper i meg? Jeg kan utrolig mye om benzo. Jeg vet hva effekten er, DET jeg lurer på om det blir sterkere rus, eller om det bare forlenger effekten.

Moralpreken om hva jeg stapper i meg kan du ta et annet sted. Og jeg sluker ikke i meg, så værsåsnill tenk før du går til angrep uten å vite noe.
Sist endret av SonicMind; 4. februar 2011 kl. 22:22.
Tipper den kicker inn fint omtrent akkurat nu

Tar av og til litt lengre tid av forskjellige årsaker, ett tips som gjelder alle typer piller er jo f.eks å ikke drikke melk for å svelge dem...

Ikke det at du burde ta slike piller da strengt tatt, med mindre legen har foreskrevet dette for deg
Sitat av Kalender Vis innlegg
Er vel rimelig teit å sluke noe som helst uten å vite effektene av det. Skal ikke være moren din nå da... Tipper det ligger et par svar på google, ellers er det sikkert noen flere hoder her inne som har stappet i seg noe sånt før.
Vis hele sitatet...
Han har da ikke sagt at han ikke vet hva rusen er, han spør om noe helt annet, gi moral preken når du virkelig kan gi ordentlig svar. Og folkens, han spør ikke etter moralpreken. La han gjøre hva han vil.
Sist endret av Dr.Feelgood; 4. februar 2011 kl. 22:28.
Sitat av SonicMind Vis innlegg
Tok en rivotril 2mg for 30 - 40 min siden, kjenner ingenting foreløpig.
Første gang jeg prøvde det var det fantastisk etter 20 min, andre gang jeg prøvde som var etter 1,5 uke, så kjente jeg litt, neste dag tok jeg en halv. Kjente litt da også.

Så idag etter 3 dager etter sist gang jeg tok det så kjenner jeg ikke noe, så jeg lurte på om jeg skal ta en til, men så kommer spørsmålet mitt, blir det sterkere rus, eller blir det bare at halveringstiden blir lengere, fordi rivo har jo halveringstid på 18 - 50 timer.

Så noen som vet?

Takker for svar!
Vis hele sitatet...
Rusen vil jo seff bli sterkere. Halveringstiden ligger i kjemien, ikke i mengden. Men vær forsiktig med så kraftige benzoer. Ikke en moralpreken, bare personlig erfaring. Hvorfor noen oppsøker benzorus hvis andre ting er tilgjengelig vil jeg aldri forstå, men deg om det.
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
Sitat av Old Bull Lee Vis innlegg
Rusen vil jo seff bli sterkere. Halveringstiden ligger i kjemien, ikke i mengden. Men vær forsiktig med så kraftige benzoer. Ikke en moralpreken, bare personlig erfaring. Hvorfor noen oppsøker benzorus hvis andre ting er tilgjengelig vil jeg aldri forstå, men deg om det.
Vis hele sitatet...
Takker for ordentlig svar. Hvorfor noen oppsøker benzorus? Fordi det er annerledes av alt annet vel? Jeg blir avslappet og sover virkelig godt. Dagen etter føler jeg meg som om jeg er født på nytt. Men hva kan hende hvis jeg tar en til eller en halv til ?
Det som kan være årsaken til at det tar tid før du føler effekt er hvor mye du har spist, og hvordan stressnivået ditt er; eventuelt angst eller psykisk ubehag. Men når du har brukt benzo i mengder i noen dager på rad vil det ikke bli samme kicket, det er kun ved aller første anledning. Så blir det mindre og mindre for hver gang, uansett hvor lenge du venter (alt i fra uker til måneder). Det tar ikke mer enn én uke med daglig bruk av nitrobenzodiazepiner generelt før man får såpass høyt toleransenovå at dosen må dobles (Rivotril/klonazepam er et nitrobenzodiazepin). Hvorfor jeg gidder å legge til at det er et nitrobenzodiazepin er fordi de gjør tolransenivået høyere mye kjappere enn de vanlige benzodiazepinene.

Dessuten, om du vil ha det "kicket" og ikke bare en avslappet følelse er greia å ta den mengden du trenger samtidig. Ikke ta 2mg og vente 30 minutter for så å ta mer. Du må få i deg en stor nok mengde med en gang.

Også vil jeg heller ikke avslutte posten uten en liten moral, ikke rus deg konstant, ta det heller som en god avslutning på dagen en skjelden gang. Det er sikkert godt for deg, men likevel. Du må ha kontroll.

EDIT: Halveringstiden har ingenting med rusen å gjøre, effekten går ut mye raskere enn kroppen kvitter seg med stoffet. Stoffet er bare "innom" hjernen en liten periode før det går videre i kroppen å blir skilt ut.
Sist endret av Totskalle; 4. februar 2011 kl. 22:50.
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Det som kan være årsaken til at det tar tid før du føler effekt er hvor mye du har spist, og hvordan stressnivået ditt er; eventuelt angst eller psykisk ubehag. Men når du har brukt benzo i mengder i noen dager på rad vil det ikke bli samme kicket, det er kun ved aller første anledning. Så blir det mindre og mindre for hver gang, uansett hvor lenge du venter (alt i fra uker til måneder). Det tar ikke mer enn én uke med daglig bruk av nitrobenzodiazepiner generelt før man får såpass høyt toleransenovå at dosen må dobles (Rivotril/klonazepam er et nitrobenzodiazepin). Hvorfor jeg gidder å legge til at det er et nitrobenzodiazepin er fordi de gjør tolransenivået høyere mye kjappere enn de vanlige benzodiazepinene.

Dessuten, om du vil ha det "kicket" og ikke bare en avslappet følelse er greia å ta den mengden du trenger samtidig. Ikke ta 2mg og vente 30 minutter for så å ta mer. Du må få i deg en stor nok mengde med en gang.

Også vil jeg heller ikke avslutte posten uten en liten moral, ikke rus deg konstant, ta det heller som en god avslutning på dagen en skjelden gang. Det er sikkert godt for deg, men likevel. Du må ha kontroll.

EDIT: Halveringstiden har ingenting med rusen å gjøre, effekten går ut mye raskere enn kroppen kvitter seg med stoffet. Stoffet er bare "innom" hjernen en liten periode før det går videre i kroppen å blir skilt ut.
Vis hele sitatet...
Takker! Jeg fikk tak i 10 stk og for aldri tak i mer, så blir bare disse 10 stk jeg spiser, og aldri mer. Grunnen til dette var at jeg var nysjerrig. Var veldig stresset i dag og tidligere i uken. Men er det forseint å ta en til nå? går rundt 50 min. Vil ha det kicket, er lenge til jeg orøver det neste gang, skal spare dem til slik at jeg har dem til sommeren eller en ferie.
Sitat av SonicMind Vis innlegg
Takker for ordentlig svar. Hvorfor noen oppsøker benzorus? Fordi det er annerledes av alt annet vel? Jeg blir avslappet og sover virkelig godt. Dagen etter føler jeg meg som om jeg er født på nytt. Men hva kan hende hvis jeg tar en til eller en halv til ?
Vis hele sitatet...
Vel, akkurat som med alkohol, gir benzoer raskt black outs. Du vil kanskje våkne og innse at du har tatt ti-tolv til i blackouten, og i verste tilfelle våkne, eller ikke våkne, på sykehus.
Det er grunnen til at jeg holder meg unna benzoer, det fucker opp dømmekraften min.
Jeg skal ikke lokke deg på ut på isen, men hva med cannabis eller milde opiater? Det slapper deg av, forbedrer søvnen, og gjør livet, i en liten periode, så mye mer utholdbart.
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
Sitat av Old Bull Lee Vis innlegg
Vel, akkurat som med alkohol, gir benzoer raskt black outs. Du vil kanskje våkne og innse at du har tatt ti-tolv til i blackouten, og i verste tilfelle våkne, eller ikke våkne, på sykehus.
Det er grunnen til at jeg holder meg unna benzoer, det fucker opp dømmekraften min.
Jeg skal ikke lokke deg på ut på isen, men hva med cannabis eller milde opiater? Det slapper deg av, forbedrer søvnen, og gjør livet, i en liten periode, så mye mer utholdbart.
Vis hele sitatet...
Nå vet jeg ikke om jeg har bare røyket dårlig canabis, men har røyket sikkert over 50 ganger, noen ganger har vært artige, andre så ble jeg bare sløv og bortkastet kveldne på å se national geographic. Har prøvd opiat, Oxynorm 20mg, gud finnes ikke bedre rus, men problemet at jeg har ikke tilgang til det, og blir utrolig kvalm av opiat neste dagene som kommer. Men skjønner poenget ditt, men som sagt jeg er den nysjerrig typen, vil bare prøve og oppleve hvordan benzo fungerer osv, og siden jeg ikke fikk tilgang til valium, så ble det rivotril. Men er i god form nå, men skulle gjerne ha kicket det litt til. Ang blackouts så har jeg lest om det og har gjemt pillene bort, pluss at jeg har en venn her som passer på så det går bra.

Men et spørsmål, om jeg tar en til nå, var er det værste som kan skje? at jeg sovner? som sagt har en som passer på her så. Har bare lyst til å oppleve rivotril ordentlig.
Sist endret av SonicMind; 4. februar 2011 kl. 23:05.
Sitat av SonicMind Vis innlegg
Takker! Jeg fikk tak i 10 stk og for aldri tak i mer, så blir bare disse 10 stk jeg spiser, og aldri mer. Grunnen til dette var at jeg var nysjerrig. Var veldig stresset i dag og tidligere i uken. Men er det forseint å ta en til nå? går rundt 50 min. Vil ha det kicket, er lenge til jeg orøver det neste gang, skal spare dem til slik at jeg har dem til sommeren eller en ferie.
Vis hele sitatet...
Du fikk tak i ja, hehe Ser de sånn ut som det her? Hvis ikke så er de ikke norske å da kan du ikke være sikker på at alle pillene inneholder det de skal. Dette er Roche sine da, du har kanskje Orifarm sine, men de har jeg aldri sett. Vent noen gode måneder med det hvis du har vilje nok så blir det en virkelig god opplevelse igjen. Det er ikke farlig å innta en 4-6mg på en gang heller. Men bare pass på at du ikke har masse folk rundt deg som kan forstyrre, for du vil ikke være helt i stand til å svare skikkelig

Sitat av SonicMind Vis innlegg
Har bare lyst til å oppleve rivotril ordentlig.
Vis hele sitatet...
Da venter du med å ta de som jeg skrev over.
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Du fikk tak i ja, hehe Ser de sånn ut som det her? Hvis ikke så er de ikke norske å da kan du ikke være sikker på at alle pillene inneholder det de skal. Dette er Roche sine da, du har kanskje Orifarm sine, men de har jeg aldri sett. Vent noen gode måneder med det hvis du har vilje nok så blir det en virkelig god opplevelse igjen. Det er ikke farlig å innta en 4-6mg på en gang heller. Men bare pass på at du ikke har masse folk rundt deg som kan forstyrre, for du vil ikke være helt i stand til å svare skikkelig



Da venter du med å ta de som jeg skrev over.
Vis hele sitatet...
Ja, glemte å nevne det, har roche *2* medn kryss på den andre siden, som du linket til helt like, bare at de er knall hvite btw har et par pils her også, vet at det ikke er bra å blande piller og alkohol,men har blandet, concerta en gang, ritalin en annen gang og cannabis også en gang, og alle gangene gikk det utrolig bra, mye bedre enn vanlig, men benzo + alkohol er kanskje værre?
Sist endret av SonicMind; 4. februar 2011 kl. 23:13.
Sitat av SonicMind Vis innlegg
Nå vet jeg ikke om jeg har bare røyket dårlig canabis, men har røyket sikkert over 50 ganger, noen ganger har vært artige, andre så ble jeg bare sløv og bortkastet kveldne på å se national geographic. Har prøvd opiat, Oxynorm 20mg, gud finnes ikke bedre rus, men problemet at jeg har ikke tilgang til det, og blir utrolig kvalm av opiat neste dagene som kommer. Men skjønner poenget ditt, men som sagt jeg er den nysjerrig typen, vil bare prøve og oppleve hvordan benzo fungerer osv, og siden jeg ikke fikk tilgang til valium, så ble det rivotril. Men er i god form nå, men skulle gjerne ha kicket det litt til. Ang blackouts så har jeg lest om det og har gjemt pillene bort, pluss at jeg har en venn her som passer på så det går bra.

Men et spørsmål, om jeg tar en til nå, var er det værste som kan skje? at jeg sovner? som sagt har en som passer på her så. Har bare lyst til å oppleve rivotril ordentlig.
Vis hele sitatet...
Skjønner, jeg har det samme med cannabis. Har nok ikke røyket 50 ganger, men sikkert 20-30. Hatt TO gode opplevelser. En gang på pot som ga en nesten opiat-aktig godfølelse i beina (føles herlig å gå, jeg gikk sikkert fem mil den dagen), den andre gangen, nylig, på Black Afghan. Riktignok blandet med subutex, men ga meg endelig de berømte 'munchies'. GUD, pizza og kakao (ja, sammen ) har aldri smakt bedre.

I hvilke miljø kan du skaffe så gode mengder benzoer men ikke opiater?
Og når det kommer til opiat-bakrus, så er det DET benzoer er det for, hehe.

Hjelper lite om det er DU som gjemmer pillene da :P

Det verste som skjer er at du sovner ja. Eller som sagt, blackout. Lite fare for noe verre ville jeg tro. Men tror nok du burde spare på dem heller.

Hva mener du med å oppleve det ordentlig? Har du prøvd andre benzoer? Valium eller Rophypnol f.eks?
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
Sitat av Old Bull Lee Vis innlegg
Skjønner, jeg har det samme med cannabis. Har nok ikke røyket 50 ganger, men sikkert 20-30. Hatt TO gode opplevelser. En gang på pot som ga en nesten opiat-aktig godfølelse i beina (føles herlig å gå, jeg gikk sikkert fem mil den dagen), den andre gangen, nylig, på Black Afghan. Riktignok blandet med subutex, men ga meg endelig de berømte 'munchies'. GUD, pizza og kakao (ja, sammen ) har aldri smakt bedre.

I hvilke miljø kan du skaffe så gode mengder benzoer men ikke opiater?
Og når det kommer til opiat-bakrus, så er det DET benzoer er det for, hehe.

Hjelper lite om det er DU som gjemmer pillene da :P

Det verste som skjer er at du sovner ja. Eller som sagt, blackout. Lite fare for noe verre ville jeg tro. Men tror nok du burde spare på dem heller.

Hva mener du med å oppleve det ordentlig? Har du prøvd andre benzoer? Valium eller Rophypnol f.eks?
Vis hele sitatet...
Kjøpte dem på plata, men har lest og studert mye om rivotril, både hvordan de skal se ut osv. Var skeptisk første gang jeg skulle prøve, trodde det var skam, men nei, faktisk så er det bra varer som er ute å går. At jeg ikke for tak i opiat er at de på plata selger ikke det tror jeg, eller jeg tør uansett ikke spørre dem, dem kommer til meg, og spør '' hasj, speed, rivo?''

Vennen min gjemmer dem nå

Nei, planen var å prøve valium, bare teste, men dessverre har jeg flyttet til oslo og kjenner ingen dealere, så derfor ble det rivotril siden det er det eneste benzo som er ute å går det. Men skulle gjerne ha heller ha testet valium. Jeg er den typen som har god selvkontroll og kan stoppe. Vet at alle sammen sier det, men jeg har prøvd en del, og vet hvordan ting fungerer.

Tror jeg driter i å ta en til, eller kanskje en halv'en, vet ikke for se. Men blackout, hva mener du med det? At jeg bare sovner og blir borte?

Det jeg mener med å oppleve ordentlig er å få mye eufori og slappe av 100 prosent til deilig avslappende musikk og glemme alle problemene og stressene i livet, også at jeg er nysjerrig hvordan benzo virker på kroppen og hjernen. Utforske blir det riktige ordet.
Sist endret av SonicMind; 4. februar 2011 kl. 23:34.
Sitat av SonicMind Vis innlegg
Kjøpte dem på plata, men har lest og studert mye om rivotril, både hvordan de skal se ut osv. Var skeptisk første gang jeg skulle prøve, trodde det var skam, men nei, faktisk så er det bra varer som er ute å går. At jeg ikke for tak i opiat er at de på plata selger ikke det tror jeg, eller jeg tør uansett ikke spørre dem, dem kommer til meg, og spør '' hasj, speed, rivo?''

Vennen min gjemmer dem nå

Nei, planen var å prøve valium, bare teste, men dessverre har jeg flyttet til oslo og kjenner ingen dealere, så derfor ble det rivotril siden det er det eneste benzo som er ute å går det. Men skulle gjerne ha heller ha testet valium. Jeg er den typen som har god selvkontroll og kan stoppe. Vet at alle sammen sier det, men jeg har prøvd en del, og vet hvordan ting fungerer.

Tror jeg driter i å ta en til, eller kanskje en halv'en, vet ikke for se. Men blackout, hva mener du med det? At jeg bare sovner og blir borte?

Det jeg mener med å oppleve ordentlig er å få mye eufori og slappe av 100 prosent til deilig avslappende musikk og glemme alle problemene og stressene i livet, også at jeg er nysjerrig hvordan benzo virker på kroppen og hjernen. Utforske blir det riktige ordet.
Vis hele sitatet...
Å, tro meg, de har nok av opiatpiller på plata. Er bare å spørre, de har utvilsomt Subutex (ikke opiat direkte, men MYE sterkere), tror nok det flyter av subutex. Oxynorm og Paralgin forte finnes nok også, men sikker ikke såå tilgjengelig. Men verdt å spørre. Spør også om telefonnummer til de som selger Rivo. Selger de Rivo får de nok tak i all slags piller fra tid til annen.

Nei, men blackout mener jeg som med alkohol. Altså at du gjør ting du ikke husker du gjorde dagen etterpå. Farlige greier. Første gang jeg tok Rohypnol tok jeg altformye og våknet dagen etterpå og oppdaga at jeg hadde bæsja i dusjen. Hvorfor? Gudene vet....

Min erfaring med Rivo er at det gjør meg komplett likegyldig til alt. Gir liksom bare faen. Men ikke oppløftende som med opiater. Det er den løften jeg er "avhengig" av en eller to ganger i uken for å overleve dette drittet som de kaller livet mitt
Sitat av SonicMind Vis innlegg
Tok en rivotril 2mg for 30 - 40 min siden, kjenner ingenting foreløpig...
Vis hele sitatet...
Da vil du ikke kjenne noe heller,du må du være benzovant,jeg kjenner heller ingenting av en stk,nå er ikke dette "allverden"av styrke heller da..effekten skal komme nesten umiddelbart,jeg får oppturen etter 5-10 min varende i 20 min før den jevner seg ut og ligger i bakgrunnen et par tre timer til av 2 stk 2mg

hvis du ikke kjente noe til en rivo vil du bli MEGA skuffa av valium er min oppfattning,for rivotril skal være langt bedre,jeg kjenner overhode tingenting av valium what so ever!
Skal du strebe etter å teste noe ville xanor vært tingen å prøvd,det skal være den beste!

pluss at det er mengder med dårlige ineffektive thai-blå på markede som ikke inneholder det dem skal av diazepam!

Sitat av Old Bull Lee Vis innlegg
Rusen vil jo seff bli sterkere. Halveringstiden ligger i kjemien, ikke i mengden. Men vær forsiktig med så kraftige benzoer. Ikke en moralpreken, bare personlig erfaring. Hvorfor noen oppsøker benzorus hvis andre ting er tilgjengelig vil jeg aldri forstå, men deg om det.
Vis hele sitatet...
Nei den vil ikke bli sterkere hvis han ikke kjenner noe etter 40 min vet du,det slår jo inn nesten momentant,jeg har snakket med gift tlf ett parr ganger og de har "times regelen"som de sier,betyr at hvis du er usikker så venter du en time før du øker noen dose,da er du på den sikre siden..ring selv om du ikke tror det.

så kraftige benzoer?felleskatalogen likestiller rivotril med benzoer generelt når de skriver om det spesifike medikamentet hvertfall,advarslene som står der er også noe av de vageste jeg har sett,står langt værre advarsler på vanlige antidep cprepp møkkamedisiner!

felleskatalogen Rivotril Roche

Tilvenning kan forekomme ved behandling med benzodiazepiner.(her likestiller de rivo med alle andre benzoer,feks sobril) Risikoen for fysisk og psykisk avhengighet er større ved høyere doser og øker med behandlingsvarighet, og er mer uttalt i forut disponerte pasienter med en fortid med alkoholisme

andre ting er tilgjengelige?alkohol?opiater?amf?dra lungene full av dritt?
benzoer må være noe av det sunneste å bruke av medikament som gir deg en god følelse,det skader ikke indre organer slik alkohol gjør,det rammer ikke hjertet og blodårer slik amf og coc gjør,det ødelegger ikke lungene slik alle typer forskjellige røyk gjør

og ikke minst(hvis du kjøper Norske da hvertfall som det meste av det som selges er)du VET hva du får,fra apoteket,det ekke miksa sammen på et latvisk kjøkken,bakterieinfisert,tilsatt,dass-rensemiddel,rottegift m.m for å få deg skeivere,som det har vært mye om i nyheten rundt knips feks og som brukes i meth,syyke tilsettningsmidler
Sist endret av murmade; 5. februar 2011 kl. 07:58.
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
Takker for svar alle sammen Tok en til i går og sovnet etter 40 min, men våknet nå og føler meg skikkelig bra =) Er enig i det murmade sier. Det er nok sunneste (fysisk), pluss at jeg synes det er så forbaska dritt å sitte stein også skal man mekke en ny joint, så sitter jeg der i 2 timer og prøver og prøver, så når endelig jeg har fått det til må jeg røyke den, så lukter det og jeg liker ikke røyke(vanlig røyk) i det hele tatt.Vet jeg kan lage weed brownies men som sagt, her tar man et bitteliten pille og trenger ikke å gjøre noe mer
Sitat av SonicMind Vis innlegg
Takker for svar alle sammen Tok en til i går og sovnet etter 40 min, men våknet nå og føler meg skikkelig bra =) Er enig i det murmade sier.
Vis hele sitatet...
ja ikkesant,det er det som skjer med rivos,god sovings får du med dem,UTEN hangover

jammen så bra,im the allknowing all powerful allmigthy viter her,alle må høre på mine råd,jeg føler de riktige tinga

am i right or am i right!

hehe,istad slang jeg i meg ett parr rivo og ett parr zopicloner og kjørte ned til den lokale matbutikken,gikk på tryyne forran butikken uten å ta meg for,landa on my FACE hehehe!!måtte le godt,klarer å le av meg selv hvis jeg dummer meg ut...så det er mulig det påvirker reaksjonsevnen til en viss grad:Pvar litt smådizzy inni butikken aswell

lol,det måtte sett ille ut...ler på den resten av kvelden =)

høres ut som jeg er skikkelig løen på tryne fyr men,jeg er oppegående og ser ikke ut som noen pillemann akkuratt,ser bra ut)


Var nok bare der å da,man får litt forskjellig effekt forskjellige dager så jeg var vell litt ekstra sløv idag
Sist endret av murmade; 5. februar 2011 kl. 12:17.
Lord almighty, folk er jo besatt av Rivo her på Freak.
Er ikke verden kjedelig nok fra før av?
Sitat av Old Bull Lee Vis innlegg
Lord almighty, folk er jo besatt av Rivo her på Freak.
Er ikke verden kjedelig nok fra før av?
Vis hele sitatet...
bedre enn å være besatt av andre medikamenter hvertfall,jeg vil si noe av det "sunneste"sobril er kanskje det sunneste av alle.

selv om jeg er et rivohue så høres det du sier motstridene ut,først kaller du det "så kraftige benzoer"og så sier du at det er kjedelig?

Du insinuere jo ikke at man dør av det på måten du sier det på,hvis det var det prøvde å si..,da måtte du sagt,syntes du livet er kjedelig?..skjønner ingenting,BLIR det kjedelig med rivo?hvorfor?

Det gir meg noen fine stunder hvertfall,og verden blir mindre kjedelig
Sist endret av murmade; 6. februar 2011 kl. 08:22.