Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1746
Hei!

Har søkt litt rundt på vår kjære venn Google, men finner ikkje noe ordentlig svar på dette.

Hvordan kan det ha seg at de som spiller BO på konsoll kan "by" mye høyere enn vi på PC kan? På PC så er det 500 COD points en må betale for å komme inn, og første premien er på 1500 COD points, noe høyere enn dette kommer vi ikkje, noen som har en begrunnelse på dette?

Hadde vært så mye morsommere og spennende om det var litt mer enn 500 CP som stod på spill
▼ ... over en måned senere ... ▼
Lurer på dette selv. Har googlet, men finner ingenting. Har før tenkt at det har med prestige å gjøre eller noe, men det virker jo litt rart. Høyere innsats = mer moro
Det er jo en option som hetter "Double down" i pre-game lobby, kanskje det har noe med saken og gjør?
Ikke vet jeg, spiller på xbox.
Sitat av Whoop Whoop Vis innlegg
Det er jo en option som hetter "Double down" i pre-game lobby, kanskje det har noe med saken og gjør?
Ikke vet jeg, spiller på xbox.
Vis hele sitatet...
Er ingenting slikt på PC desverre..
Rart. På ps3 kan vi satse 10, 1000 og 10000 vært fall. Og vi har også Double down
Sist endret av Shudo; 6. januar 2011 kl. 12:37.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Whoop Whoop Vis innlegg
Det er jo en option som hetter "Double down" i pre-game lobby, kanskje det har noe med saken og gjør?
Ikke vet jeg, spiller på xbox.
Vis hele sitatet...
Det er for å doble innsatsen.

TS: Kanskje vi kunne tatt kontakt med pc dev teamet @ treyarch
Sitat av Shudo Vis innlegg
Rart. På ps3 kan vi satse 10, 1000 og 10000 vært fall. Og vi har også Double down
Vis hele sitatet...
Vi kan bare "Browse" servere og velge den vi vil ha vi, men alle har sammme buy-in, 500 CoD Points
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Er ikke no lobby før man går inn på Wager match på pc, så kan ikke ta double down... er sikkert ikke no highroller fordi 30% av de som ville spilt det hadde brukt aimbot, wallhack og what not...
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av fcknfreak Vis innlegg
Er ikke no lobby før man går inn på Wager match på pc, så kan ikke ta double down... er sikkert ikke no highroller fordi 30% av de som ville spilt det hadde brukt aimbot, wallhack og what not...
Vis hele sitatet...
Hvorfor da? Man kan jo like enkelt hacke cod points
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Sitat av AndreasWB Vis innlegg
Hvorfor da? Man kan jo like enkelt hacke cod points
Vis hele sitatet...
og poenget var?
Wager matcher er morsomt, har forskjellige game modes og hvis man har aimbot og vil spille wager match, hvorfor skulle de gidde å spille om 500 når de kan spille om 10 000?
Finnes også hackere som cheater bare for å irritere andre.. Hva er mer irriterende enn å miste 10 000 CP til en cheater?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av fcknfreak Vis innlegg
og poenget var?
Wager matcher er morsomt, har forskjellige game modes og hvis man har aimbot og vil spille wager match, hvorfor skulle de gidde å spille om 500 når de kan spille om 10 000?
Finnes også hackere som cheater bare for å irritere andre.. Hva er mer irriterende enn å miste 10 000 CP til en cheater?
Vis hele sitatet...
Poenget mitt var hvorfor de skulle gidde og aimbotte/wh når de heller bare kunne hacket antall cod points. Men som du nevner her, er det hackere som gjør det kun for andres irritasjon(virker det hvertfall som).
Men disse hackerene blir rapportet rimelig kjapt fra min side, gjøre flere ganger også. Om det hjelper er noe annet, men lov å håpe. Om det er grunnen til at vi ikkje har High roller på PC så syns eg det er veldig dårlig..
Skal kjøpe meg BO på ps3 jeg. Er møkk lei av pc nå!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Men disse hackerene blir rapportet rimelig kjapt fra min side, gjøre flere ganger også. Om det hjelper er noe annet, men lov å håpe. Om det er grunnen til at vi ikkje har High roller på PC så syns eg det er veldig dårlig..
Vis hele sitatet...
Vel, tror ikke Treyarch bryr seg for fem flate øre om vi har hackere på PC. Treyarch patcher nesten ikke en drit til PC. De viktigste patchene som har kommet ut til 360 og ps3 er f.eks: Tweaking av sniper og tweaking av ak74u (muligens andre smg'er). Har de gjort dette på PC? nope.

Har lest gjennom patch changeloggen. Og det eneste de fikser er innstillinger til PC, som å endre at dual-core prosesser skal enables etc.
Og de fleste glitchene som ble funnet under de første ukene etter black ops kom ut, finnes fortsatt på PC. Som for eksempel zombiemode glitchen på five, i starter rommet kan man komme seg opp på bordet og stå å plaffe ned zombier i det uendelige. Dette er patchet for lenge siden på ps3 og xbox.
Og det er utrolig kjedelig å havne i en zombie lobby 19 ganger på rad der 3 russiske idioter hopper opp dit å tilbringer hele gamen der.

Og når det kommer til banning av cheatere tror jeg Treyarch bare lemper det over på Steam sin VAC. Og som regel tar det 6 MÅNEDER før man blir bannet av VAC fra første gang man ble tatt for å cheate.

Hvis Treyarch hadde giddet å bladd opp øverst på Leaderboards og sett på de 1000 øverste spillernes Recent Games, hadde de nok ihvertfall funnet 800 hackere.

Og hvis noen følger med på NGT, IGN eller lignende så finner dere også ut at ps3 har hatt et breach i systemet og at mw2, mw og waw er så og si helt uspillelig pga modda lobbies. Og dette er også ganske utbredt på PC på MW2, som jeg vet om. Og Activision skylder på Sony og sier de ikke kan gjøre noe med det, mest sannsynlig fordi de ikke gidder å bruke midler på det.
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Er helt mongo at det ikke er mulig å satse mer på PC. 500 blir ubetydelig når man har spilt mer enn bare et par timer.
Hadde vært mye bedre om det hadde vært custom lobbies for Wager match, der man kan satse f.eks 90% av alt man har. Da er det ekstremt mye mer nervepirrende å spille, folk blir mer forsiktig og kampene blir mer spennende.