Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 502
Jeg har et skoleprosjekt hvor jeg skal lage en flash animasjon. Jeg har lagd fire forskjellige symboler som jeg har animert i fire forskjellige filer. Hvis jeg prøver å kopiere de over til ett annet prosjekt for å sette alt sammen så blir alt helt feil. Noe kommer med, og noe ikke. Er det noen spesiell måte jeg skal gjøre det på? Symbolene består av flere lag, noen vanlige motion tweens and et par armatur lag.
Noen som har noen idé?
Åpne alle filene, så er det bare å velge bibliotek og dra elementene over i ett og samme dokument.

Sitat av http://hjelp.ovgs.no/multimedia/nedlasting/Bli%20kjent%20med%20adobe%20Flash%20CS3.pdf
Biblioteket inneholder symbolene og ”tween”ene, lyd, bilder som er importert osv. Elementer i biblioteket til en flash-fil kan brukes i andre åpne flashfiler.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Berre; 20. januar 2011 kl. 00:56.