Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1407
Heisann.

Dette høres kanskje meget dumt ut. Jeg har ikke peiling på salvia, bortsett fra det jeg har fått med meg fra diverse tråder her på forumet. Har heller aldri prøvd noe rusmiddel.

Uansett, back on track:
En kjenning av meg kom med en boks/dåse med noe grått/grønt grass/weed liknende her om dagen. Han påsto det var "økologisk" salvia som han hadde fått kjøpt på en kinesisk butikk som selger mye rart her i sentrum. Han sa også han fikk en mild rus når han røykte det i rullings. Noe han gjorde helt rent uten tobakk i. Det var en relativt stor dåse/boks (sylinder) med fine farger på. Den hadde visst kostet 34 kr.
Nå har jeg bare vært innom og kjøpt nudler på denne asia-sjappa, men når du er der står det mye rare frø og urter og sånn også på hyllene. Så hvem vet.

Noen som har hørt om noe slikt? Og er det så billig?
Er rusen hans bare en innbilning?
Sist endret av mopdo; 7. september 2010 kl. 14:50.
Akkurat hva det han har fått er, aner jeg ikke.

Men prisen indikerer at noe er galdt, for i Amsterdam så lå prisene fra 30 euro for 10x, til 50 euro for 30x, og da fikk du 0.5g i en bitteliten boks. Prisene er nok billigere online, men 34 kroner er nok i det minste laget
Det er etter all sansynlighet ikke salvia divinorum. En annen salvie, kanskje, eller en helt annen plante. Prisen og kjøpsstedet tilsier i alle fall at det ikke er salvia d.
"Øko-Terrorist"
hahaha, er sikkert vanlig krydder salvie han har fått
klovn
mopdo's Avatar
Trådstarter
Haha. Aah. Dette blir moro! Jeg spurte ham faktisk om det var noe latinifisert navn på det, og han sa det sto noe salvie greier. Krydder! Skal få ham til å ta noen gode trekk og se hvor blæsta han blir..
Sitat av mopdo Vis innlegg
Haha. Aah. Dette blir moro! Jeg spurte ham faktisk om det var noe latinifisert navn på det, og han sa det sto noe salvie greier. Krydder! Skal få ham til å ta noen gode trekk og se hvor blæsta han blir..
Vis hele sitatet...
Si det er ekte salvia, så får du kanskje et ekstremt godt eksempel på hva placebo er Så har du noe og le av i tidene fremover
Placebo er et kraftig rusmiddel. Ga en kar alkoholfri vin en gang og han ble så full atte
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/10/03/548993.html
Her er noen som fikk en meget spseiell reaksjon fra dette stoffet.

Jeg kan nesten ikke vente. oO
Sitat av olaPola Vis innlegg
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/10/03/548993.html
Her er noen som fikk en meget spseiell reaksjon fra dette stoffet.

Jeg kan nesten ikke vente. oO
Vis hele sitatet...
Det er _salvie_ som som blir diskutert her, og ikke _salvia_ divinorium som er en meget potent plante.