Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  315 31398
A job to kill for, eller hva den heter.
Kom igjeen! Super Mario Bros er jo så dårlig at den blir hysterisk morsom, lo meg gjennom hele filmen.
"Wheres the cock-screw?"

Bad Taste, Black Sheep, og Braindead er jo geniale filmer, men folk har jo forskjellig humor da.

Superman Returns eller noe sånnt, fytti katta for noe drit, uutholdelig kjedelig makkverk.
Fritt Vilt og Fritt Vilt 2 er definitivt kandidater til verdens dårligste film(er).
Og Twilight da. Twilight er en eneste stor klisjè.

The Adventures of Ford Fairlane.
Alle mulige klisjèer stappa inn i èn film.
Men jeg vet ikke om jeg syntes den var bra eller dårlig faktisk.
Det er jo meninga at det skal være mest mulig klisjèer i den da, er jo en parodi forsåvidt.
Men ja, vet ikke hva jeg syntes om den.

Ja, var det noen som sa at Fear And Loathing er verdens dårligste film?
Uvitende lille barn.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Den dårligste filmen jeg har sett (som jeg husker) er Absolute Zero. Typisk naturkatastrofefilm, dårlige skuespillere, dårlig plott med svært dårlig "vitenskapelig bakgrunn", dårlige effekter og... vel, dårlig film.
Ikke overraskende:

Folk skriver ikke de verste filmene de noen gang har sett, men filmer som andre liker og de selv misliker. Typisk
Sitat av pidget Vis innlegg
tidenes absolutt dårligste film må være Plan 9 from outer space fra 1959.
Vis hele sitatet...
Nei hva i alle dager er det du sier?

Har sett mange dårlige filmer, og mange teite filmer. Der er det en forskjell. Dårligste filmen jeg har sett er Hypnosis. Asiatisk film fra 2000-tallet, dårligere film skal enn leite lenge etter. Finner den ikke på IMDB eller Wiki. Kjøpte den på tilbud i en FreeRecord shop. Skikkelig wannabe american style film fra asia. Manglet lydeffekter når folk datt osv, virket rett og slett uferdig.
Noen som har sett clash of the titans ?
Makan til drit film. Filmen er jo så dårlig så du har lyst å skyte deg
his and hers (eller noe sånt...)

klassen vår skulle på kino pga "idearbeid", naboen min sovnet og sov i ca 1 times tid.

Jeg selv duppet av i omtrent 15 minutter før jeg fant androiden min. (det var åpent nettverk på kinoen).

Jeg husker ikke helt hva den handlet om.
Sist endret av perols_; 29. august 2010 kl. 01:34.
Én av tidenes dårligste filmer er Case 39. Bridget Jones... sorry, jeg mener Renée Zellweger har ingenting foran et kamera å gjøre. Og apropo generiske skrekkfilmer så begynner jeg å mistenke at det finnes kun én manusforfatter som går rundt på regissørskoler for utviklingshemmende og kaster manusa sine der.
Jeg kan ikke forstå alle disse filmene dere ramser opp.. Mange av dem er jo faktisk meget underholdende og bra. Bondock Saints 2, Clash of the Titans og 2012, kan vel umulig være de verste filmene dere har sett? Da har dere faen meg ikke sett mye... Den absolutt verste filmen jeg noensinne har sett må være "Manos: The Hands of Fate". Filmen gir null mening. "Final Destination" (2009) og "August Underground's Mordum" er også fææææle.
Epic movie, tipper de fleste har sett den...
Ganske sikker på at det er tidenes verste jeg har sett ihvertfall.
Sitat av Popstickel Vis innlegg
Noen som har sett clash of the titans ?
Makan til drit film. Filmen er jo så dårlig så du har lyst å skyte deg
Vis hele sitatet...
Bortsett fra at den ikke er så historisk riktig, så var den jo helt grei.
Enig med at Clash of the Titans var en veldig dårlig film, men få ting kan måle seg med den norsk-lagde filmen "Morgan Kane - Døden er en ensom jeger." Det er bare flaut å se på, rett og slett.
Vet at dette ikke er film, men serien Numb3rs MÅ være noe av det teiteste som noensinne er blitt produsert!
Den dårligste filmen jeg har sett må være ninja mot mafiaen eller Mafia vs. Ninja som den egentlig heter, men den er så dårlig at du kan få deg en god latter, har aldri sett dårligere effekter.

Av Norske filmer bør Dis nevnes (om ingen allerede har gjort det), for den er ganske enkelt tragisk dårlig, så dårlig at jeg ikke en gang klarer å le av det, i ettertid, ja, men ikke når jeg så filmen, da ville jeg bare vekk.
Gudfaren er ganske ræva
Hvilken snakker du om?
vet om 5 filmer som heter gudfaren på norsk.
Hvis du snakker om The godfather av Francis Ford Coppola, så vil jeg reagere med sinne. Men holder meg i skinnet og sier smak og behag.
Sitat av mrFreak Vis innlegg
Hvilken snakker du om?
vet om 5 filmer som heter gudfaren på norsk.
Hvis du snakker om The godfather av Francis Ford Coppola, så vil jeg reagere med sinne. Men holder meg i skinnet og sier smak og behag.
Vis hele sitatet...
Når folk sier gudfaren og ikke mer enn det så forstår du at det er Coppola sin. Og jeg tror nok helst det var ment som ironi.
Sitat av greenfeber Vis innlegg
Fear and lothing in Las Vegas.

Det er ikke det at filmen er dårlig. Det er det at jeg blir så sykt forrvirret av den. Jeg får vondt i hodet av å se på den filmen, og den har ingen handling som jeg klarer å forstå ordentlig..
Vis hele sitatet...
For så si det på godt nordnorsk :"du sku jo vært banka mæ en fråsen uer på taska!"

OT: 2012 syns jeg er rimelig rævva, for uforutsigbart og bare totalt på trynet!
Poseidon var også noe møkk, titanic wannabe film!

Titanic II skal visstnok også være rimelig crap!

On the 100th anniversary of the original voyage, a modern luxury liner christened "Titanic 2," follows the path of its namesake. But when a tsunami hurls an ice berg into the new ship's path, the passengers and crew must fight to avoid a similar fate...

Jesus, can't wait to see this movie.
Sist endret av Bigweed; 29. august 2010 kl. 16:36.
Sitat av mrFreak Vis innlegg
Hvilken snakker du om?
vet om 5 filmer som heter gudfaren på norsk.
Hvis du snakker om The godfather av Francis Ford Coppola, så vil jeg reagere med sinne. Men holder meg i skinnet og sier smak og behag.
Vis hele sitatet...
Mente The Godfather pt. 1 ja. Men det var ikke seriøst nei..
Platoon eller Hulebjørnens Klan?
napoleon dynamite, meningsløs og helt ræva
Black Eagle, lånte den fra en kamerat fordi Jean Claude van Damme var på coveret så tenkte at det kanskje var litt bra action. Men det var det da altså ikke, Van damme var forrestenn bare så vidt med i filmen før han døde(Falt ut i vannet og ble sugd inn i propelen til et lasteskip mens han skriker "kiaaa"...) Også var det story'en... Dårligste jeg har sett, umulig å forstå hva som skjer, satt som et spørsmåltegn gjennom filmen. Spesialeffektene var horrible, skuespillerne var elendige, rett og slett noe dritt.
Predator, den som er på kino atm.
Dårligere manus skal du faen meg lete lenge etter!


Sitat av Afasar Vis innlegg
En film jeg så da jeg bodde i Brasil skorer veldig på dårlig-lista.

Den het "Homem Merda" som på norsk betyr "Dritmannen".

Den starter med to venner som er på en overfylt pub. Den ene får plutselig diaré og må drite. Han går på do og gjør det som må gjøres, men da han skyller ned, ser han at vannet ikke går ned, men kommer derimot opp.
Det ulmer og bobler og plutselig, med et sprut, blir både han, vegger og tak oversvømt av drit.

Noe reiser seg fra doen...
Et to meter høyt monster i menneskeskikkelse kravler opp fra doen og spiser rett og slett opp den stakkars mannen.
Monsteret(dritmannen) går ut av dassen og brøler. Folk blir livredde og det oppstår full panikk med hyl og løping. Han svarer med å sende store mengder bæsj over hele rommet og han dreper alle han får øye på.

Etterhvert kommer politi for å bekjempe dette monsteret. Kuler, granater, tåregass - alt preller av på ham. Dritmannen tar seg en tur i byen og spruter bæsj tilsynelatende tilfeldig rundt seg. Han dreper også folk, ødelegger biler, bygninger osv.

Lenger enn dette kom jeg dessverre(?) ikke, men alt i alt en meget dårlig film.
Jeg tviler på at den kunne hente seg opp mot slutten.
Vis hele sitatet...
Den hørtes da ut som en ekstremt god komedie i mine ører
Sist endret av Bombasa; 29. august 2010 kl. 21:49.
Må bare komme med en til, denne ligger hvertfall blandt de 5 dårligste jeg har sett noen gang. Jason X. Herregud, tenk å ødelegge hele Friday the 13th kolleksjonen med denne tiende og dritdårlige filmen

Filmen er relativt ny, men har fantastisk dårlige visuelle effekter
Sist endret av Totskalle; 29. august 2010 kl. 21:53.
Lurer på om ikke denne filmen kalt "Homem Merda" er blitt nevnt på kultsidene i filmagasinet. Så den har jo en viss verdi/kvaliteter ved seg når den faktisk blir en kultfilm :P
Poseidon, Titanic 2 (Har ikke sett filmen, men traileren var mer enn nok - patetisk) og Død Snø..
Land of the dead, punktum finale.
The Comebacks! Helt latterlig!!
Sitat av Optomon Vis innlegg
Epic movie, tipper de fleste har sett den...
Ganske sikker på at det er tidenes verste jeg har sett ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Skulle akkuratt til å nevne den filmen, værste filmen jeg har sett NOEN gang!
BTW, Green Street Hooligans var rævva. Frodo blei lissom ekstrem super fighter etter å ha fått et slag i trynet. tullball

2'eren var bedre.
Sist endret av onClipEvent; 29. august 2010 kl. 22:39.
Sitat av fxxked Vis innlegg
Platoon eller Hulebjørnens Klan?
Vis hele sitatet...
Den må jeg virkelig se, bokserien er nå i alle fall bra. (Jordens Barn that is.)
Prøv dere på Barnevandreren Yohan, sløveste film ever (SELV OM, det er kompisen min som spiller hovedrollen Yohan )
No shit, det er det da
Sist endret av pearL1337; 30. august 2010 kl. 01:10.
kebab connections og feed me! en så dårli at jeg ville dø,og den andre så nasty at jeg ikke klarte mat lengee etterpå:P
Tja, den mest elendige filmen jeg noen gang har sett må være Gayniggers from Outer Space.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Må bare komme med en til, denne ligger hvertfall blandt de 5 dårligste jeg har sett noen gang. Jason X. Herregud, tenk å ødelegge hele Friday the 13th kolleksjonen med denne tiende og dritdårlige filmen

Filmen er relativt ny, men har fantastisk dårlige visuelle effekter
Vis hele sitatet...
denne støtter jeg, snakk om skuffende oppfølger til filmer som kun trenger noen gode kills for å være underholdende. (de tidligere filmene er jo underholdende selv om Jason X suger? )
Sitat av RockyB Vis innlegg
denne støtter jeg, snakk om skuffende oppfølger til filmer som kun trenger noen gode kills for å være underholdende. (de tidligere filmene er jo underholdende selv om Jason X suger? )
Vis hele sitatet...
Det er en spesiell stemning i de forrige filmene, som 10ern ikke innehar Dårlige er de alle sammen, men som du sier så står det på underholdninga i slike filmer
Haisommer 4... Til å grine av. Mange fakta som ikke er sjekket i det hele tatt, mye dårlig skuespill, mye dårlige effekter. Og ærlig talt... Hva er det ved en hai (samme om den er stor eller ei) som gjør at når den blir rent i senk av en båt, så sprenger den!?!? Altså, HVORFOR!?!?! Hvorfor sprenger haien!!!!!! Svar anyone!!!!! Hvorfor!
Fordi de kaster en gastank inn i den og skyter? Og det kom gnister fra kula i kontakt med gassen?
Alien Apocalypse, fy faen for en film. Den dårligste jeg har sett, jeg trodde det var Sci-Fi fra 80 tallet. Men fant nettopp ut at den ble lagd i 2005.
Sitat av Makri Vis innlegg
Haisommer 4... Til å grine av. Mange fakta som ikke er sjekket i det hele tatt, mye dårlig skuespill, mye dårlige effekter. Og ærlig talt... Hva er det ved en hai (samme om den er stor eller ei) som gjør at når den blir rent i senk av en båt, så sprenger den!?!? Altså, HVORFOR!?!?! Hvorfor sprenger haien!!!!!! Svar anyone!!!!! Hvorfor!
Vis hele sitatet...
Tarmgass alà hai?
ser noen har nevnt "Cujo" litt tidligere her

kjøpte den for 59.- på en butikk borti her, og har forsøkt i nærmere 7 år !!! å gi den bort. INGEN vil ha den, og det er forståelig Its like a curse

det er noe som er lite skummelt med en st.Bernhard "zombie" med litt sikkel (i form av melk og noe billig-slim), som "biter" folk iform av å gi labb, og folk "setter seg ned" og i neste scene skriker av full hals og dør (ja de _setter_ seg ned, du ser det tydelig :P )

ellers ser jeg flertallet av filmer jeg selv synes suger ligger her alt


btw, noen som har lyst på Cujo-filmen gratis? ikke? tenkte meg det ja

får vel nesten betale folk for å overta den, skal jeg bli kvitt den :P
Are We There Yet?
House of Wax
Transformers (ja)
▼ ... noen uker senere ... ▼
De verste av de verste:

As Good As Dead
Survival of the Dead
The Strangers ( Er visst mange som liker denne filmen, jeg klarer ikke å forstå hvorfor)
Violet ( Filmen sugde og var så og si direkte kopi av "Equilibrium" som er diggbar)
For å ikke nevne de nyeste American Pie filmene... Synes det er en skam at det kaller filmene American Pie, de 2 første er jo Legendariske
Ett ord: Blood Feast
Sitat av erlnd2210 Vis innlegg
Ett ord: Blood Feast
Vis hele sitatet...
Dette med telling er ikke så lett. Ta en titt her, du.
small town folks. absolutt værste jeg har sett ass. blir dårlig når jeg tenker på den.
Sitat av httpwhat Vis innlegg
Dette med telling er ikke så lett. Ta en titt her, du.
Vis hele sitatet...
Haha.. Unnskyld meg.


En film tittel er det riktige ordet
Watchmen.

I rest my case.