Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 962
Hvor finner jeg de best templates for en webshop, med bildegalleri etc. Og finnes det noe sted man får lasta ned templates med script og andre ting? Ikke kun designet?

Med php e.l, litt mere avanserte templates rett og slett.

Har googla en del, men er jo bare jall. Finner ikke noe ordentlig som jeg kan laste opp på min egen server(serverplass)

Få høre nå gutter og jenter? Eller har noen en side med scripting og alt ferdig osv, som de kan donere til meg og jeg kan endre til min side? Vil få kompensasjon på en måte. Ikke veeldig mye, det har jeg ikke råd til, da dette er noe småtteri mest for morroskyld.

Takk for hjelp!
Du skal altså åpne web-butikk? Ble litt nyskjerrig på hva du skal selge : )

Hvis du ikke så mye om å lage en slik side, finnes det "motorer" som gjør alt for deg. Du trenger bare å legge til info og produkter i databaser.
Feks. denne.
Det finnes også gratisløsninger, men jeg ville nok ha lagt noen kroner i noe slikt.
Direktør
Lunar's Avatar
Trådstarter
Sitat av SveinKB Vis innlegg
Du skal altså åpne web-butikk? Ble litt nyskjerrig på hva du skal selge : )

Hvis du ikke så mye om å lage en slik side, finnes det "motorer" som gjør alt for deg. Du trenger bare å legge til info og produkter i databaser.
Feks. denne.
Det finnes også gratisløsninger, men jeg ville nok ha lagt noen kroner i noe slikt.
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte en liten søt webshop med gadgets og småting, ubrukelig ting, og nyttige ting man ikke tenker på at man kan ha nytte av i hverdagen. Og tilbehør til det meste av elektroniske ting, ladere, kontroller, lommelykter headsets, osv osv. Og alt til billig penge, så jeg skal ikke tjene store pengene på det, men heller hjelpe folket litt og kun få penger til drift og littegrann for arbeidet selvfølgelig

Men altså jeg klarer å lage en webside, men det og lage handlevogn og registrering av brukere osv, kan bli et problem.
det finnes drøssevis av sånne script, f.ex. opencommerce, zencart og magento (den siste der er vel den mest moderne og beste løsningen har jeg inntrykk av, men krever visstnok litt mer av serveren). En enkel løsning er mystore.no, der du kan sette opp en sjappe veldig enkelt, men til gjengjeld koster den noen hundre i mnd

Er du usikker på denne typen ting, så kan jeg godt sette det opp for deg, men da koster det litt. Er du interessert så ta kontakt