Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2249
har noe pepper som kicker ganske bra når jeg trykker den.den er gul/hvit/grå aktig. og blir svimmel av den, men ikke veldig speeda, blir litt varm og får skikkelig klinke kuler! men jeg blir dritt dårlig etterhvert. dama holdt nesten på og stryke med hu også. panikkanagstanfall og alt. lurer på om noen vet hva dette er for noe? bare spørr og eller kom med svar. jeg skriver gjerne mer om den om noen kan hjelpe meg. litt viktig
Sist endret av makkamann; 5. mai 2010 kl. 01:37.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Jeg er ingen ekspert på området. Men kan jo tenkes at det er noe som er blandet ut med f.eks methamf.
Trådstarter
8 0
hmm jeg er nyskjerrig ass. vil ikke dø liksom. det kan være hva som helst ikke sant:S en omdet bare er bøff så er der rart at jeg får så store pupiller:S vet du om det gjør noe og koke den før den trykkes. har hørt at egentlig bør all pepper kokes for og steriliseres.

har du msn?
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Beklager, jeg har veldig lite peiling rundt dette. Bare snakker av erfaringer rundt folk jeg kjenner. Men er nok folk her på forumet som kan langt mer om disse tingene. De er sikkert mer kvalifisert til å si hva det kan være
hei. panikk angst og grubling er ganske vanlig med pepper da, i 99 av 100 tilfeller er det bare hodet som lurer deg du bør ikke koke selve amfen nei, da ødelegger du den bare..

du sier du blir dårlig "etterhvert", hvor lenge etter omtrent?
Høres ut som en lett blanding av (dårlig) amfetamin og løsemidler/biprodukter som får den til å "kicke" når du smeller den. Det er noe bekymringsverdig, ettersom speed vanligvis ikke skal gi deg et slikt kick når du skyter den. At du blir dårlig etterhvert er også et godt tegn på at den er full i dritt.

Methamfetamin er det ihvertfall ikke som gjør at du blir slik, for den blir man stimulert av, dog mer "mellow" enn vanlig amfetamin. Man blir også kjappere sliten enn av amfetamin, men ikke dårlig på den måten du beskriver det.

Anbefaler deg å finne deg et bedre produkt som ikke blåser hodet av deg, men som faktisk funker som det skal, med mindre du da liker denne effekten og riskerer helsen din for den :}
Høres ikke bra ut. Ta kontakt med selgeren din og spør, det er enklest. Og for all del, IKKE skyt mer av den.
Det finne veldig mange amfetaminlignenede stoffer som gir deg store pupiller men ikke like god rus.. ikke skyt!
Trådstarter
8 0
hmmm merkelig greier ass. har liksom over 10g av den igjen. så er littt kjipt og bare kaste det. kjerringa er dritt syk enda men jeg tok litt i går etter jeg skrev her og jeg ble ikke syk nå. og jeg fikk sove 10 timer i natt også hehe. så det kan jo ikke være pepper:P uff blir små rar i huet jeg ass. men men nå skal jo jeg og dama slutte og da så. forresten. er det noen som kan gi meg et skikkelig svar på hvor mye vann som skal blandes pr gram? på bluelight siden så er det den mest kjente hjelpern om trykking. han bruker bare 1ml på 1helt gram pepper!! syntes det er lite vann jeg, men på den siden sier de at det faktisk er mye vann:S noen som har peil?
Kjenner følelsen, men jeg ville aldri brukt 10 gram av et dop jeg verken veit hva er eller liker effekten av...
Trådstarter
8 0
hmm nei. men i går skjedde det jo ikke noe galt det som ermerklig. kan være vi har tatt alt for mye over for lang tid. har jo kjørt på i over 2uker. har du msn? er så vanskjli og skriver her:P må på møteplikten min også nå så kommer tilbake om et par timer
Sava,virker litt som det jeg tok for litt over 2 år tilbake,jeg tippa helt,trodde aldri jeg skulle lande,var rar i flere mnd.Men jeg tok jo dette mens jeg hadde panikkangst,ikke å anbefale :P hehe..
Sist endret av Enesheen; 5. mai 2010 kl. 14:09.
Har vert borti dette selv, og konkluderte med løsemiddel..
Trådstarter
8 0
åssen får jeg rensa det da? eller får bort løsemiddlene? har lest noe om det men er komplisert. det går vel ann og bare lufte peppern en stund? Men er det ikke litt rart at den er så stein da? De som har laget den må jo ha gått inn for og ødelegge folk? :S
Super-Freak
Tommen_'s Avatar
Sitat av makkamann Vis innlegg
åssen får jeg rensa det da? eller får bort løsemiddlene? har lest noe om det men er komplisert. det går vel ann og bare lufte peppern en stund? Men er det ikke litt rart at den er så stein da? De som har laget den må jo ha gått inn for og ødelegge folk? :S
Vis hele sitatet...
vil nå ikke si at de som selger amf tenker mest på kundenes velvære når det er så store penger inni bildet på kvanta...

offtopic så er det jo snakk om utbøffa marihuana også (noe jeg selv aldri hadde trodd \ tenkt over) så i disse tider er nok kvalitet second

skummelt :O
Trådstarter
8 0
er noen våkene?
Tror jeg ville tatt en prat med selgeren din, i steden for å prøve å rense det.
Er definitivt ikke verdt smellen, om du VET at den er meget skitten.