Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1240
er det noen som veit om det er sprøyteatomat e.l i telemark/vestfold ? er tom og blei nekta å kjøpe legevakta, noe som har gått greit tideligere.....
Sitat av gladjenta78 Vis innlegg
er det noen som veit om det er sprøyteatomat e.l i telemark/vestfold ? er tom og blei nekta å kjøpe legevakta, noe som har gått greit tideligere.....
Vis hele sitatet...
Apoteket selger pumper og kanyler. De kan ikke nekte noen å kjøpe dette.

Jeg vet ikke noe om deg og dine sprøytevaner, men må få oppfordre til forsiktighet rundt selve injeksjonsprosessen, med tanke på renslighet osv. Jeg må også fraråde i injisere stoffer som ikke er ment for injeksjon, det vil si illegale rusmidler som ikke er underlagt noen renhetskontroll, legemidler som er ment for oralt inntak etc.

Om du jevnlig bruker rusmidler intravenøst, og har et avhengighetsproblem kan det være lurt å søke profesjonell hjelp.

Legevakten kan vel ikke selge sprøyter til privatpersoner så vidt jeg kan forstå?

Jeg kan ta svært feil og tho
Sitat av Kewse Vis innlegg
Legevakten kan vel ikke selge sprøyter til privatpersoner så vidt jeg kan forstå?

Jeg kan ta svært feil og tho
Vis hele sitatet...
Som felix sier, så er det ingen regler mot dette.
Har selv flere venner som jevnlig besøker legevakten for å kjøpe sprøyter
Legevakten er pliktet til å gi deg rene sprøyter uten noen spørsmål om hvorfor osv, akkuratt som apoteket...