Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1367
Hvorfor får jeg diskoppryddning på stasjon 'C:' i Win98SE når jeg har 500MB ledig?
kan jeg endre 'reservert' plass til diverse ting?

Disse vet jeg reserverer plass:
papirkurvenen (har fjernet at den skal brukes på C
Tempoary Internet Files (ikke fjernet, bruker bare 30MB - må ha det slik)
vet dere om andre?

swap filen (WIN386.SWP) reserverer den noe plass?

[COLOR=red]Note:[/COLOR] PartitionMagic ja... hjelper ikke så mye når jeg ikke har noe serlig å ta av... Ny hardisk ja... trenger penger dah...
Better than thou.
Er nok swap filen som tar plass ja.. Den blir liksom etterpå ram eller noe sånt.. Du burde vel ha minst 1 gig ledig på disken.. Jeg anbefaller en heftig brennesession..
Carlo: uhhh *gruffse*.... brennesession ja... brenne 20GB en gang til? har liksom vert borti det før. 3 dager med bare brenning (4 speed)
swap filen tar plass ja men det er jo medreknet, men så lenge det er 500MB ledig må jo noe reservere plass som jeg ikke får brukt...

Har jo planer om å kjøpe ny harddisk, men kanskje jeg må skaffe meg en jobb eller noe? og da går det greit...

trenger en middlertidig løsning...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Prøv og kjøre en diskfragment, eller scandisk eller no sånt..

Windows roter opp det der non gang.. It's known to happen.