![]() |
|
|
|
#1 |
|
Medlem
|
(Gratis?) Program til midikeyboard
Jeg har da altså et midi-keyboard hjemme, som jeg øver litt på. Men det er noe dritt å øve uten lyd. Jeg skal ha lyd i det, og det må foregå via PC. Jeg har alle kabler som trengs, eneste jeg mangler, er programmet. Prøvde i Audacity, men det funka ikke.
Kan noen hjelpe meg? Haster egentlig veldig. |
|
In my hour of need, ha, no you're not there.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
|
Fulgte det ikke med noe programvare?
Bruker å følge med en cd med noe programvarer, deriblant noe softwarfe for keyboard. Om du har et m-audio keyboard, kan du prøve å google. M-audio keyrig, det er bra=) |
|
"The meaning of life, is to give life meaning"
-Arjen Lucassen |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Teachah. mafakka!
|
Siden ser ut som om den er fra 1993, men det er kanskje verdt et forsøk?
http://www.pcmus.com/Free-Midi-Software.htm |
|
De fleste lærere har dårlig sexliv og bor hos sin mor fortsatt. Så lenge dere ikke driver avansert SM i gangene på skolen så forstår jeg ikke problemet til de underbetalte. --qtex
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
|
Du kan f.eks skaffe deg demo-versjon av FL Studio, og bruke keyboardet på synthene som følger med der.
|
|
Urørt-Profilen min Thea er best, yeah<3
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
|
En hel del av de litt mer seriøse softsynthene på markedet kommer med stand-alone versjon. Eventuelt kan du laste ned Reason eller en hvilken som helst VST-host (cubase, live, FLStudio etc.), laste ned VST'er, og sette igang. Litt avhengig av hvor gammelt keyboardet er, så tipper jeg du slipper å laste ned drivere, selv om det muligens hjelper på funksjonaliteten til keyboardet å ha riktige drivere.
|
|
Sometimes.. when I'm on the dancefloor.. I feel like I'm not here on earth, I'm in heaven some place..
And then I take it a bit higher |
|
|
|
|
![]() |
| Sosiale bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 uregistrerte) | |
| Trådverktøy | |
|
|