Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2355
Vært litt snakk om et treff i Trondheim den siste tida, så med det tar jeg og åpner for diskusjon angående dato/tidspunkt og sted.

Mitt bidrag blir Egon/Peppe's pizza e.l. og for min del har ikke dato noe å si.

Håper at det er en del folk som er keen på dette, slik at vi får samlet en god gjeng med folk Alle er såklart velkommen, uansett alder!

Diskuter!
Sist endret av VinumSabbathi; 4. desember 2009 kl. 00:11.
Jeg er med. Alt før den 17. passer for min del.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Så lenge det ikke blir Egon er jeg aktuell. Stemmer for Peppes Pizza. Dato er egentlig litt det samme for meg, er i byen hele jula.
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Ja. Det er vel det som skal diskuteres her. Du vil ha peppes pizza med andre ord? Du må gjerne komme med andre forslag til plasser også. Pizzafabrikken, McD, BK, whatever.
Jeg stemer for peppes - Kjekt å forhåndsbestille, så de setter sammen bord evn. etter hvor mange man blir.
Usikker når jeg drar fra Trondheim, med noe før 20. blir det vel ikke.
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Jeg stemer for peppes - Kjekt å forhåndsbestille, så de setter sammen bord evn. etter hvor mange man blir.
Usikker når jeg drar fra Trondheim, med noe før 20. blir det vel ikke.
Vis hele sitatet...
Det med forhåndsbestilling hørtes veldig bra ut! De har vel det på de fleste plasser, men peppe's pizza høres veldig bra ut med tanke på popularitet og at de fleste vet hvor det ligger.
Hvorfor ikke pilse litt på mormors? Billig og koslig.
Sitat av futile Vis innlegg
Hvorfor ikke pilse litt på mormors? Billig og koslig.
Vis hele sitatet...
Det vanlige på slike treff er vel at det er noe mat involvert først, før de som faktisk er gamle nok drar videre til slike steder
Sist endret av Volch0k; 4. desember 2009 kl. 17:15.
Oi, sorry! Jeg tenkte meg absolutt ikke om!! Unnskyld, dere! Faen, jeg tenke jo de fleste er over 18, men når jeg tenker meg om veit jeg jo at det ikke er det.. Flau.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Er med LETT.

Hva synes dere om neste helg? Ukedager passer dårlig for meg og helga 19./20. er jeg på julebord i Namdalseid.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jobber fra tre til ti den dagen (9.12), men det er passivt så det går an for meg å stikke ut entur å hilse på folk som har møtt opp.
Sist endret av Dodecha; 5. desember 2009 kl. 12:38.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg kommer tilbake 20. desember. Så 21. er sannsynligvis første det passer for meg. Dodecha drar til utlandet for å feire jul 22., så det er et alternativ.

Forhåndsbestilling på Peppes er flott. Ender dog opp med å bestille ca. dobbelt antall plasser for mye. Flott om folk virkelig kommer om de har sagt at de kommer. Peppes blir veldig glade om man justerer tallene etterhvert.

Stort nei til McD forresten.
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Kan ikke alle som sier at de vil være med komme med en dato som passer best for dem? Vi må vel bare gjennomføre dette demokratisk.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
21. for min del for eksempel da.
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Er egentlig ganske keen på 21. jeg også.
Som sagt, senere enn 17. blir helt umulig for meg da jeg skal bort.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Lørdag 12. passer perfekt for meg. Hadde tenkt meg til byen på julegavehandel uansett da...

Mandag 21. passer også, men jeg hadde foretrekt lørdagen.
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Hva med søndag den 13. da? Lørdagskvelder blir vel brukt til mye annet enn nFF-treff hos enkelte kan jeg tenke meg.

For min del gå det an med lørdag og, tenkte bare at det er en del folk ute og drikker.
Sist endret av VinumSabbathi; 6. desember 2009 kl. 17:39.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Kan vi ikke kombinere det, da? Først Peppes, så stikker vi hjem til noen og drikker. Mye triveligere.
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Hehe, hadde såklart vært trivelig det, men det kommer noen som ikke er blitt atten år enda, og da synes jeg vi må respektere det.

Ser jo såklart an situasjonen. Om det sitter igjen en liten gjeng som er keen på å drikke så er det ikke noe i veien for det

Ser forøvrig at du bare er 17 år. Personlig ville jeg aldri ha tatt med meg en hvilkensomhelst 17åring hjem, men meg om det
Sist endret av VinumSabbathi; 6. desember 2009 kl. 17:51.
joiner jeg, er ikke så nøye med dato å sted så lenge det ikke er McD på julaften
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Skal prøve å styre unna McD den 24.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
BomberMan: Kommer du deg på treff denne gangen da? I så fall kan du hvertfall få bøkene da, om jeg også er der.

Lurer på om vi får med Zepplin denne gangen. Har hatt det med dårlig timing. Ikke kunnet vært med på tre foregående treff. Studerer i Trondheim og bor i Oslo. Gjorde hvertfall det.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Jonta Vis innlegg
BomberMan: Kommer du deg på treff denne gangen da? I så fall kan du hvertfall få bøkene da, om jeg også er der.
Vis hele sitatet...
Håper på det! Skal uansett på julegavehandel før jul, og hvis treffet klaffer bra så kommer jeg garantert. 21. passer derfor litt dårlig da det er i seneste laget å handle gaver... Men jeg tar meg en tur til hvis økonomien tillater det!
9.desember passer fint for meg bursdag vettu
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Så langt ser det ut til at 21. kommer best ut. Må bestemme oss ganske snart.
Jeg kommer hjem 18. desember, så om dere har treffet etter den datoen kan det hende jeg dropper innom.
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Hvis det ikke strømmer inn med noen andre forespørsler, så starter jeg en ny tråd imorgen angående nFF-treff på Peppe's Pizza 21. desember.