![]() |
|
|
|
#1 |
|
Medlem
|
Funnet iPhone
Tidligere i kveld kjørte jeg noen "randoms" til byen.
En av disse klarte å miste iPhonen sin i baksetet. Jeg hadde tenkt å levere denne tilbake, men det er låsekode på telefon og simkort så jeg kan ikke leite fram noen å ringe til. Er det noen som kan komme med en god idè/løsning på hvordan jeg kan få returnert telefonen til sin rettmessige eier? |
|
Hvor mange menn trengs det for å åpne en øl? Ingen. Den skal være åpnet når hun serverer den.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Un Chien D'espace
|
Står det ikke et nummer fysisk på simkortet? Gi det nummeret til operatøren så kan kanskje de hjelpe deg. Skriver du *#06# fpår du imei-nummeret som du også kan gi til operatøren.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
|
Stemmer, det står en 19 siffer bakpå sim kortet, skal sjekke det med operatør. Ingen som tilfeldigvis vet om det er døgnåpen service hos telenor/netcom?
Trodde forresten at imei var det nummeret som hørte til tlf. ikke sim..? |
|
Hvor mange menn trengs det for å åpne en øl? Ingen. Den skal være åpnet når hun serverer den.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem
|
|
|
BFBC2 - Solider: Volch0k
Hvor vanskelig er det å vite forskjell på hvem og hvilken? Tror folk som skriver "Hvem TV burde jeg kjøpe" at TV er en person? |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Utestengt
|
Hvem som er idioten får du se om du finner ut av selv. Trådstarter; bra du prøver å finne eieren selv og ikke legger den fra deg på hittegodskontoret hos politiet eller noe sånnt, da hadde den aldri kommet til rette. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem
|
|
|
|
Sist endret av flexx; 22. november 2009 kl. 12:10.
|
|
|
#14 |
|
Medlem
|
|
|
I see you are drinking mapel juice? Yes?
Great! Mapel juice cures cancer! House M.D |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Utestengt
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem
|
@Verdaling: I en ideel verden er IMEI-lagret i databasen, på ordentlig er det ikke gitt at den er det. Fiksing og triksing med abo gjør at en telefon kan være registrert på et annet abo uten at det gjør noe for deg. Det sikre kortet her er sim-nummeret. Ring operatør og les opp sim-nummeret så er det fikset på null komma niks.
(pleier forresten ikke å være så mye triksing med Iphone, men med alle andre telefoner er det mye fiksing og triksing. Har noe med kampanjer og gjøre. FÅ mest mulig ut av en kampanje, låse opp låste telefoner uten å kjøpe den med abo f.eks. Mye greier man kan gjøre!) |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem
|
Sett inn et annet sim-kort, sikkert noen kontakter som er lagret på telefonen.
|
|
BFBC2 - Solider: Volch0k
Hvor vanskelig er det å vite forskjell på hvem og hvilken? Tror folk som skriver "Hvem TV burde jeg kjøpe" at TV er en person? |
|
|
|
|
![]() |
| Sosiale bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 uregistrerte) | |
| Trådverktøy | |
|
|