![]() |
|
|
|
#1 |
|
Medlem
|
Ny Laptop, 15", 8K brukes til MW2
Hei,
er på jakt etter en ny laptop som skal brukes til ps, skole og litt spilling (MW2). Krav: 15" Maks 8k Vekt og lyd spiller også inn Helst en laptop som er overall "bra", slik at jeg ikke behøver å oppgradere / skifte ut deler med det første.. Vurderer: HP Pavilion PADV61240EO Acer Aspire Timeline 5810 m/ATI HD4330 ACER AS5739G Noen som har noen tips? Burde jeg velge en av disse? Takker for hjelp! Hva med denne: http://www.multicom.no/SystemConfigu...0567338;fl :0 Hvilke valg burde jeg gjøre av komponenter hvis prisen skal bli maks 8k for å få mest mulig spillytelse? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bazinga!
|
Jeg ville gått for den nedereste du linket til av dem: AS5739G. HPen er forøvrig helt grei den også.
Når det kommer til Timeline-serien så er det en konge PC, nesten 10 timer batteritid og veier lite, men til gaming er den helt lost, ettersom den kun har en singlecore-prosessor som i tillegg er ment for å spare strøm. Skulle du derimot hatt en studentPC, ville jeg ha anbefalt den
|
|
«The future glows like a giant sun, shooting amber rays of light into our hearts and minds.»
— Barney Stinson
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
|
Jeg ville gått for den nedereste du linket til av dem: AS5739G. HPen er forøvrig helt grei den også.
Når det kommer til Timeline-serien så er det en konge PC, nesten 10 timer batteritid og veier lite, men til gaming er den helt lost, ettersom den kun har en singlecore-prosessor som i tillegg er ment for å spare strøm. Skulle du derimot hatt en studentPC, ville jeg ha anbefalt den ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bazinga!
|
Jeg har forsåvidt alltid likt multicomPCene. Jeg tror jeg hadde gått for det. Spesiellt deilig er det at du har muligheten til å oppgradere til 1920x1080 Full-HD-skjerm.
|
|
«The future glows like a giant sun, shooting amber rays of light into our hearts and minds.»
— Barney Stinson
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
|
|
|
Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
|
|
|
|
![]() |
| Sosiale bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 uregistrerte) | |
| Trådverktøy | |
|
|