Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 45940
Det må du backe opp litt mer....
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Trodde vi gikk gjennom det i denne tråden jeg? Uansett, z0py3r skrev en gang en flott artikkel om rusmidler som finnes naturlig rundt oss: http://www.freakforum.nu/forum/showt...threadid=17637

Se også Erowids phalaris (strandrør) arkiv: http://www.erowid.org/plants/phalaris/phalaris.shtml
Tror ikke denne typen gress vokser utenfor døra mi.
Trodde det var ironisk.
Nei, det var faktisk ikke ironisk ment.

Jeg har lest hele prosedyren for å utvinne DMT fra gress-arter (Reed Canary Grass er den mest vanlige) som vokser så og si overalt i ei bok jeg kom over for et par år siden i Amsterdam.

(googler opp en link..)
http://www.entheology.org/edoto/anmviewer.asp?a=75&z=5

Phalaris linken Tias posta har en god del bra info, f.eks "Smokeable DMT from organic sources"
Sist endret av nZaal; 4. mars 2004 kl. 23:20.
▼ ... noen uker senere ... ▼
DMT virker jo helt rått. er vist det stoffet som kikker inn to ganger i løpet av livet...når vi blir født og når vi dør derav ut av kroppen opplevelser(?)

For å utvinne det fikk jeg en oppskrift av en polare en gang.. vet ikke om jeg husker helt, men er ihvertfall strandrør som må kokes på rundt åtti grader i 23 timer tror jeg kan sikkert variere litt..da skal du ha et grå aktig pulver:=)putt i pipa og røyk..
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av lanze
www.geocities.com/kjemikalia har farlie represalia
Vis hele sitatet...

Noen som har bestilt herfra? Erfaring?

Edit: Så først nå hvor gammel tråden var. Siden er sikkert ikke aktuell lenger?
Linken er hvartfall lite aktuell... Karen som dreiv siden er død.
Sitat av nZaal
Nei, det var faktisk ikke ironisk ment.

Jeg har lest hele prosedyren for å utvinne DMT fra gress-arter (Reed Canary Grass er den mest vanlige) som vokser så og si overalt i ei bok jeg kom over for et par år siden i Amsterdam.

(googler opp en link..)
http://www.entheology.org/edoto/anmviewer.asp?a=75&z=5

Phalaris linken Tias posta har en god del bra info, f.eks "Smokeable DMT from organic sources"
Vis hele sitatet...
Er det de plantene som vi kaller "siv" som vokser rundt vannet?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av h4llik
Er det de plantene som vi kaller "siv" som vokser rundt vannet?
Vis hele sitatet...
Phalaris gress også kallt strandrør, saken er tatt opp før:
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=78327
Sist endret av Dodecha; 28. januar 2007 kl. 00:40.
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg har ikke selv prøvd det, men kjenner folk som har. De er "garvede" LSD-brukere, og beskriver selv en STERK, kortvarig rus med meget klare opplevelser av og interaksjon med gudommelige og andre vesener.

Dersom man forstyrres under en rus, faller gjerne kontakten bort, og det oppstår et behov for en ny rus ASAP.

Uansett - sikkert heftig, men det fins noe som heter "for heftig", og de som ikke har vært på flere tripper på syre, bør unngå stoffet. Jeg GJETTER at man heller ikke bør ta stoffet i perioder av livet der man har det ekstra tungt/er ustabil psykisk (mer enn vanlig...).
Sitat av Grin RidingHood Vis innlegg
Dersom man forstyrres under en rus, faller gjerne kontakten bort, og det oppstår et behov for en ny rus ASAP.
Vis hele sitatet...
Det oppstår da aldeles ikke noe som helst behov for en ny "rus". Hadde du opplevd det så ville du nok antageligvis ikke ha kalt det for en rus i det hele tatt.
Det er mulig at jeg har brukt feil ord i mitt tidligere svar i tråden. Jeg har, som jeg sier, heller ikke opplevd "rusen"/trippen, eller hva som er mest korrekt å kalle det man opplever på DMT. Men har observert folk som "desper" etter å ha blitt forstyrret, og frenetisk går inn for å fullføre en tripp som ingen skal bryte inn i. Det er ikke dermed sagt at dette "behovet"/sterke ønsket oppstår ofte, det har jeg for lite grunnlag for å uttale meg om.

Men er du enig med de som sier at dette ikke bør være det første hallusinogenet en person bryner seg på?
Sitat av Grin RidingHood Vis innlegg
Det er mulig at jeg har brukt feil ord i mitt tidligere svar i tråden. Jeg har, som jeg sier, heller ikke opplevd "rusen"/trippen, eller hva som er mest korrekt å kalle det man opplever på DMT. Men har observert folk som "desper" etter å ha blitt forstyrret, og frenetisk går inn for å fullføre en tripp som ingen skal bryte inn i. Det er ikke dermed sagt at dette "behovet"/sterke ønsket oppstår ofte, det har jeg for lite grunnlag for å uttale meg om.

Men er du enig med de som sier at dette ikke bør være det første hallusinogenet en person bryner seg på?
Vis hele sitatet...
Det er klart at folk reagerer når de blir forstyrret i en balleraspende trip ut i psychocosmos? Å forstyrre en som ligger i en DMT-transe er et dårlig og respektløst sjakktrekk, da individet som har sin bevissthet skutt ut i hyperspace skal få ligge de få minuttene trippen varer for å få med seg mest mulig av den. Det er ikke snakk om en desperasjon etter noen som helst rus, noen avhengighet eller noe i den duren. Det er snakk om at det foregår en fantastisk opplevelse som brukeren har lyst til å følge med til den er slutt.

Og ja, jeg tror de fleste er enig om at DMT ikke er det første man burde begi seg ut på.
Sitat av Grin RidingHood Vis innlegg
Men har observert folk som "desper" etter å ha blitt forstyrret, og frenetisk går inn for å fullføre en tripp som ingen skal bryte inn i.

Men er du enig med de som sier at dette ikke bør være det første hallusinogenet en person bryner seg på?
Vis hele sitatet...
Når man utviser slike O.C.D tendenser i forbindelse med en tripp burde man holdt nesa si langt unna psychedelika til å starte med. Gir ikke grunnlag for en god tripp as...
Dmt er det mildeste stoffet jeg vet om. Dmt er også det kraftigste stoffet jeg vet om. Det er en følelse av at "dette har jeg opplevd før". Samtidig så er opplevelsen noe helt annet enn alt jeg har opplevd før,kanskje utenom mine møter med Psylocibin. Har aldri opplevd noe skummet på Dmt. Hvis man er redd for alver eller undervurderer dette stoffet eller har noen andre problemer, kan det sikkert bli en skummel opplevelse. Det er mange trip rapporter om folk som har blitt utsatt for forferdelige,groteske ting (voldtatt av store krokodiller,torturert av 3meter høye lysende demoner).

Hvis noen bestemmer seg for å røyke dmt, ville jeg gjort det i en trygg setting med gode venner og med en god intensjon. Ikke ta dmt på fest for gøy og tro du får en stimulerende rus. Dmt er mer et slags kraftig verktøy som jeg tror kan virke veldig "dypt" inn i kroppen.

Anbefalt lesestoff er "DMT: The spirit molecule" av Strassman. Lærerik og morsom lesning for alle. (mora di også)

utdrag fra boka:
http://www.rickstrassman.com/dmt/

Peace and love
Sist endret av Stockman; 1. juni 2009 kl. 13:39.