Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1001
Noen som vet hvordan man spiller inn lyd/musikk fra pc´en på en mac? Burde være et prgram til mac.

På forhånd takk.
Vet ikke om Garage Band duger til det du skal bruke det til, men det er vel default på alle Macs.
Trådstarter
86 8
Ja har garageband, men finner ikke ut om jeg får spilt inn fra pc´en liksom. Mest irriterende!
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Altså, du skal ha digital musikk fra en PC til en Mac? Hvorfor ikke bare flytte det over nettverket eller en minnepinne?

For å svare på spørsmålet ditt, kan du se på enten Garage Band som følger med i iLife, eller du kan laste ned Audacity.
Trådstarter
86 8
Sitat av Eplefisk Vis innlegg
Altså, du skal ha digital musikk fra en PC til en Mac? Hvorfor ikke bare flytte det over nettverket eller en minnepinne?

For å svare på spørsmålet ditt, kan du se på enten Garage Band som følger med i iLife, eller du kan laste ned Audacity.
Vis hele sitatet...
Du misforstår. Jeg vil spille inn lyd fra min mac til min mac. Altså fra spotify til min mac, helst som en mp3 fil. Jeg har noen versjoner av sanger jeg absolutt ikke finner andre steder. Har prøvd audio hijack men der kom det bare piping.

Så lurte på om garageband hadde en mulighet til å spille inn lyder som ble avspilt på pc@en. u c?
Noen som vet om Audiocity er en mulighet?
Sist endret av SungaDee; 24. april 2009 kl. 21:32. Grunn: add
Vet ikke hvor bra det funker, men koble linje-ut på linje-inn med en hann-hann 3,5mm jack?
Trådstarter
86 8
Sitat av drittunge Vis innlegg
Vet ikke hvor bra det funker, men koble linje-ut på linje-inn med en hann-hann 3,5mm jack?
Vis hele sitatet...
Dette er en iMØKK G4 så det er ikke noe utgang på denne. Takk for svar. Forstår ikke at det kan være så sinnsykt vanskelig å finne et prog. Det nærmeste jeg kommer er et program som spiller inn via mikken på skjermen. dvs Crappy Crappy kvalitet.
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Bare legg inn Spotify på Macen din, så legger du inn Audio Highjack Pro, nå kan du ta opp lyden direkte fra Spotify til Macen uten tap i lydkvalitet.
Trådstarter
86 8
Sitat av Eplefisk Vis innlegg
Bare legg inn Spotify på Macen din, så legger du inn Audio Highjack Pro, nå kan du ta opp lyden direkte fra Spotify til Macen uten tap i lydkvalitet.
Vis hele sitatet...
Hvis du leser hele posten min i begynnelsen, prøvde jeg dette.Fikk bare en syk pipelyd i høytalerne. Nå har jeg funnet det jeg er ute etter, jeg flytet meg over på en pcog fant supermp3recorder. MEN det var selvfølgelig en trial. Noen som vet hvordan jeg skaffer username og registration code uten å betale?