Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1862
Hei der i stua.
Jeg skal til Trondheim i morra, og tenkte å kjøpe litt klær og lignende,
men er ikke sikker på om det finnes noen slike butikker der oppe.

Vet noen her om butikker, i Trondheim, som selger "liberale varer" som hemp-klær, vannpiper, buttons og slikt?

På forhånd takk. ;]
I like turtles
Skyfex's Avatar
Prinsessen kiosk har vel en del slikt.. men ikke klær. Det er i nærheten av torget.
Well.. Jeg skulle kjøpt meg et chillumen, noen plagg, og en vannpipe. Og kanskje noe annet morro om det finnes...
Har du navnet på en eller flere butikker som selger dette?

(De to første er viktigst =])
Som sakt tidligere, så har vi Prinsessen kiosk, noen flere tror jeg ikke det er.. Den andre vi hadde, ble lagt ned for et par år siden...

Prinsessen kiosk ligger i Kongens gate 30, 7012, Trondheim! Gulesider.no\kart
Takk. =)
Men kom til å tenke på noe jeg har hørt om. Tror det heter Bali. Hva selger de der?
Jeg synes pipene og bongene er litt vell dyr på prinsessen. Men kiosken funker fint til kjøp av rister, papir, filter o.l.
Shangri-la å div andre butikker i Oslo er like dyr å ikke noe særlig god kvalitet på "billig"-bongene for 3-5 hundre. Skal du invistere litt penger på en bong som holder lenge, så ville jeg bestilt en ROOR fra www.everyonedoesit.com
Takk for hjelpen.
Jeg stikker nok ned og sjekker om de har en chillum på den kiosken når jeg ankommer Tr.heim.
Håper bare ikke det er altfor dyrt. =)
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Link til tråd med paint-kart og en kort veibeskrivelse til Prinsessen: http://www.freakforum.nu/forum/showt...ssen+trondheim

Link til tråd om nFF-pizzatreff klokka sju i Trondheim i morgen: http://www.freakforum.nu/forum/showt...ssen+trondheim

Kom og spis pizza med oss!