Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1886
noen som vet noe fyrverkeri/bomber jeg kan lage av husholdnings ting? jeg har ikke tilgang til bensin og jeg har ikke tenkt til å koke et eller annet! bare lage noe enkelt som smeller! (ikke fyrstikker, tar så lang tid å skrape)
Oh, dette har vert oppe før.
Kan hende moderatorene missliker tråden, men du kan blande plumbo og aluminiumsfolie og få hydrogen
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
hydrogen er kjedelig... men er ikke plumbo brannfarlig og i pulverform? kan det ikke brukes som krutt eller no?

edit: den forigge tråden inneholdt bare "kinder egg bombe", kjedelige greier!
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Ja hydrogen kan vere kjedelig, nei plumbo er ikke brannfarligt, og kan ikke brukes i krutt mener jeg. men du kan bruke det i produksjon av kjmikalier til krutt og eksplosiver.
Og ja dette temaet har vert oppe mange ganger før. SØK!

Thoryllo :wink:
Sitat av Yeah
noen som vet noe fyrverkeri/bomber jeg kan lage av husholdnings ting? jeg har ikke tilgang til bensin og jeg har ikke tenkt til å koke et eller annet! bare lage noe enkelt som smeller! (ikke fyrstikker, tar så lang tid å skrape)
Vis hele sitatet...
spar meg! dra den late raua di på felleskjøpet å kjøp krista-k å lag røykbomber!

dessuten sier det jo noe når du tror at plumbo var brannfarligt og at du sier at du ikke har tilgang til bensin.

jeg har sett altfor mange slike tråder på nff, å jeg ser fram til att denne tråden blir stengt!
du kan lage stearin bombe det er "husholdnings saker" men få noe salt peter hvis det skal bli noe morro!
Nei, myten om "hjemmelaget bombe av random husholdningsdritt" er død for lenge siden.