Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1275
Hei, jeg kjøpte nettopp noe som kostet 55,- fra Appstore og det skulle være noe spill og sånn. etter jeg har akseptert å godtatt alt, så kom ikke spillene på ITouch'en min. Det er første gangen jeg kjøper noe fra Appstore, så jeg har ikke peiling på noe. Kan noen fortelle meg hvordan jeg for det jeg har kjøpt på Ipod'en min?

Vær så snill

På fårhånd, tusen takk for alle svar

MVH Soreng93
Du må laste det ned gjennom iPoden, det blir ikke installert gjennom iTunes. Gå inn på appstore på iPoden, logg inn og last ned, så har du det.
Trådstarter
68 0
Skal prøve det

Hvor går jeg inn henn på Appstore? Skal jeg gå inn på www.apple.com?
Hva gjør jeg videre?
Hvis du ikke har en knapp på ipoden som det står appstore på, har du en gammel softwareversjon. Du må først oppgradere den til den nyeste versjonen. Det gjør du gjennom Itunes, og såvidt jeg veit koster det litt penger, men det er verdt hver krone.
Oppdateringen koster 55,-

Hvis du har oppdateringen på ipoden og kjøpt spillet via Itunes må du huske å synkronisere ipoden med itunes.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fins det ikke et sted man kan laste de ned gratis?
Sitat av Silvercrest55
Fins det ikke et sted man kan laste de ned gratis?
Vis hele sitatet...
Med CFW finnes nok det, men ikke på original Apple Firmware..
Om den versjonen av iPod Touch støtter det er en annen sak..
Vet vertfall at min 160gb Classic 6th gen ikke støtter CFW da Original FW er kryptert..
Du må ha firmware 2.x for å få AppStore på iPod Touchen. Tror du finner ut disse greiene om du leser/spør i tråden "iPhone/iPod Touch - Relaterte spørsmål" her på nFF..
Plugger du i IPoden i pcen kan du oppdatere den for programer du kjøper på Applestore. Applestore kommer du deg inn på via ITunes Store. Om du kjører denne oppdateringen, kan du få med en direktelink til Applestore, så du kan kjøpe direkte fra IPoden.

Jeg har selv lastet ned flere gratisspill og programmer. En musikkmaker, kortspill, to skitrå bilspill og en bobleknuser er høydepunktene. Det varierer. Noe er gratis, noe er ikke på Appstore. Men for all del: At det ikke koster noe betyr IKKE at det ikke er verdt å laste ned!