Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 626
Noen som har noen slags peiling på hvordan man kan få et program, (exe) til å funke på nettet?
På en måte konvertere et ordbok-program som er installert på PC, til å kunne brukes på nettet av andre folk?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du kan ikkje det sånn grovdt sagt...

Om det er eit program som har eit publisert API kan du saktens nytte deg av funksjonane det tilbyr, og skrive ein webapplikasjon som utfører dei tenestene du vil.
Nå finnes det jo ordboktillegg til feks Firefox, så jeg lurer litt på hva du ønsker å oppnå? (det er høyst mulig det finnes til både IE og Opera, jeg er bare ikke sikker)
Trådstarter
32 3
Å få en ordbok på nett som dekker det meste fra norsk og til andre språk.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
http://tritrans.net
Sist endret av bavarai; 8. juli 2008 kl. 00:14. Grunn: Mæiking it clæckable.
Trådstarter
32 3
Er egentli ganske grei den, men mangler fortsatt tysk å fransk.
Vi kan endre emnet til å finne en ordbok på nettet som går fra norsk til en del andre språk.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Google.com, velg språkverktøy. Den suger, men jeg kan ikke tenke meg at den suger merkbart mye mer enn andre verktøy.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Sitat av mardiodh
Er egentli ganske grei den, men mangler fortsatt tysk å fransk.
Vi kan endre emnet til å finne en ordbok på nettet som går fra norsk til en del andre språk.
Vis hele sitatet...
Å! Beklager, min superhjerne hadde noen packet loss. Sikkert derfor jeg mista de to språkene. Var IKKE meningen.