Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 621
Jeg finner plutselig ingen åpene nettverk lenger, etter instalasjon av vista finner jeg ikke nabo nettet mitt. en kompis med vista finner både sikkerhets aktiverte nettverk og det åpene tennværket vi pleier å bruke. Men på min pc finner jeg kun de nettverkene som er sikkerhets aktivert!

noen som har svar?
Vel, etter du installerte Vista - har du oppgradert den trådløse nettverksdriveren?
Installer nyeste så skal du se det løser seg.
Trådstarter
25 0
har prøvd med tusen drivere. fra produsent og andre mulige løsninger. fikk altid en error med drivere når jeg sjekket enhetsbehandling. istalerte driver som medfulgte kortet (på cd) etter dette slutte driver erroren å komme opp i enhetsbehandlingen men funker fortsatt ikke. jeg kan site hvorsom helst i huset med min berbare og kamertene mine sine. min berbare har også vista. Null stress å finne nettværket med den. Er det mulighet for att det er en slags boks man skal huke av for att man skal kune søke inn nettverk som ikke krever wep key?
Driveren som fulgte med CD er muligens utdatert .
Prøvd å gå direkte til produsentens hjemmeside og laste ned derfra ?

Er det mulighet for att det er en slags boks man skal huke av for att man skal kune søke inn nettverk som ikke krever wep key?
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg vet er det ikke det .
Trådstarter
25 0
jeg har prøvd bade cd'n som følgte med og jeg har prøvd driveren som ligger på jensen scandinavia eller no... men får det f..n meg ikke til å funke:S kommer til å kjøpe nytt trødløst kort! noen anbefalinger?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jensen faktisk..

Hvis du finner ut hvilket chipset kortet kjører, eller opplyser modellen her finnes det sikkert en eller annen produsent som har laget drivere til kortet for vista.
Trådstarter
25 0
jeg ser meg lei av vista å instalerer gode gammle xp s tror jeg det kommer til å funke.. Vista var egentlig bare i nød fr å rekke et lan.. etter restart fikk jeg melding om att en viktil dll.32 fil hadde forsvunni så da blei en dell cd med vista løsningen der å da! hadde ingen problemer med å få koblet til et wep beskyttet nett verk men pcen min finner ikke ubeskyttede nettverk.

Kortet er et jensen airlink pci high speed II kort og bruker Ralink drivere.