Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1063
Wacom Webdesign-duckfish

Hei igjen, prøvde et wacom tegnebrett i dag og prøvde derfor også et nytt tema innen webdesign.

Noen som har kommentarer/forslag til forbedring?

~duckfish
Den er pen og bra laget. Men egner seg egentlig ikke som webside i mine øyne.
Slike layouts ser jeg meg for i flash.
...du onTop...?

"egner seg ikke som webside - slike layouts ser jeg for meg i flash"?

Lær deg hva du snakker om. En webside kan fint lages i flash, det du mener å si er at du ikke syns den egner seg for html/css, men det er også helt tåpelig, det funker helt fint, og med mindre det skal være animasjoner++ er det totalt bortkasta å lage en så enkel side som det der i flash.

Derimot vil jeg ikke akkurat si at du har gjort så veldig godt bruk av tegnebrettet her, duckfish.
Epleplukker
Fjern copyright og "by $alias" før og fremst.

Ville kanskje prøvd å få det til å se ut som det henger litt mer, iom at det bare er teipa oppe.

Ellers fresh idè, gjennomført bra!

(Drit i onTop, han vet ikke hva han prater om!)
Ehh, endelig noe fresh i "skryteplassen" i like, alot, make it a wordpress theme plix
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Slår meg mest som at du bare gjør masse tilfeldige greier utover siden.
1: Gress, kanin, sol, strekmann. 2: Huskeliste. 3: Teip!? 4: Håndtegnet typografi i rammeverket 5: Skriftsnitt ute på «gresset».
Her er det lite systematisk satt opp.

Videre savner jeg at du rendyrker én ting. Skal ting være håndtegnet, så ville jeg gjennomført det med et rammeverk som er håndtegnet. Generelt sett unngå alle rette streker, da håndtegningene dine tydeligvis ikke gir inntrykk for å ha beine streker. Ellers er jeg enig med atomet, tegningene er enkle og naive; se om ikke du kan rendyrke det over hele siden.
Sitat av atomet
...du onTop...?

"egner seg ikke som webside - slike layouts ser jeg for meg i flash"?

Lær deg hva du snakker om. En webside kan fint lages i flash, det du mener å si er at du ikke syns den egner seg for html/css, men det er også helt tåpelig, det funker helt fint, og med mindre det skal være animasjoner++ er det totalt bortkasta å lage en så enkel side som det der i flash.

Derimot vil jeg ikke akkurat si at du har gjort så veldig godt bruk av tegnebrettet her, duckfish.
Vis hele sitatet...
Vel, det jeg mener er at jeg har sett utallige slike webdesign i flash. F.eks til barnebøker, kjendier, musikere og filmer etc... Det var det som slo meg da jeg så deisgnet. Det var over hodet ingen ment negativt.
duckfish's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dev
Slår meg mest som at du bare gjør masse tilfeldige greier utover siden.
1: Gress, kanin, sol, strekmann. 2: Huskeliste. 3: Teip!? 4: Håndtegnet typografi i rammeverket 5: Skriftsnitt ute på «gresset».
Her er det lite systematisk satt opp.
Vis hele sitatet...
Ja, var egentlig litt av poenget at det skulle være usystematisk. Tanken var at dette skulle være en blanding av barnetegninger/huskeliste og webside..

Sitat av Dev
Videre savner jeg at du rendyrker én ting. Skal ting være håndtegnet, så ville jeg gjennomført det med et rammeverk som er håndtegnet. Generelt sett unngå alle rette streker, da håndtegningene dine tydeligvis ikke gir inntrykk for å ha beine streker. Ellers er jeg enig med atomet, tegningene er enkle og naive; se om ikke du kan rendyrke det over hele siden.
Vis hele sitatet...
Enig i at mer kunne vært tegnet, helt klart.

Takk for fin kommentar.
ohoh, nice litt random, men slik skal det være når det er "barnedesign"? make it a wordpress theme and i'll fuck u ;D