Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 755
Prøver meg litt her også jeg
Vil ikke påstå at dette er det beste jeg har laget, og skryter heller ikke av det, men planen var å lage et alternativt maestro-design til å trykke på en t-skjorte fra spreadshirt. Men tar gjerne imot tilbakemeldinger.

http://bildr.no/thumb/167941.jpeg
Og HVA har du laget?
Det bildet som er i første post?
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Live tracing som dette er ikke særlig pent. Lag heller vektorformene selv, eller rediger de du har allerede. I tillegg tror jeg du kan støte på problemer med å selge dette, 1) rettighetsproblemer fordi du selger et produkt med navnet på et band og deres CD 2) fordi ingen ordentlige fans vil kjøpe piratmerch.
takker for råd.
Har ikke planer om å selge de, men å laste de opp, kjøpe t-skjorte og så fjerne det igjen. Gjør det egentlig bare for egen del
Enig med Dev, live trace på denne måten er ikke pent. Prøv deg litt fram med manuell tracing fra bunn av, eller redigerer den du har.