Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  75 6777
Disse omtalene om bildets "historie" og hva som skjer med eierene av det minner meg kun om spøkelseshistoriene fra barneskolen.

Om du synes det er noe kjempeskummelt med dette bildet, så aldri kom tilbake på internett mer. Goatse.jpg er dobbelt så skummelt.
Og om dem skulle komme ut av pcen din eller noe slikt, så bare spis mindre sopp.
haha... er jo spenningen ikke bilde.. jeg så bilde før jeg leste om det, å da syntes jeg det bare var rart.. så er vel historien om bilde som "skremmer" folk... men men.. noen er mere lettskremte en andre.. :P
Det var et ufattelig stygt bilde..
Hvorfor i alle dager vil noen kjøpe så stygge bilder?
Damn.. De må ha en rar smak! xD
Jeg har hørt at alle som ser på bildet av en eller annen grunn bare må sende penger til min konto på cacyman islands. Vet ikke hvorfor men det bare er sånn.. helt sykt.
Sitat av GothQueen
Det var et ufattelig stygt bilde..
Hvorfor i alle dager vil noen kjøpe så stygge bilder?
Damn.. De må ha en rar smak! xD
Vis hele sitatet...
Det er nettopp det som gjør bilde så skummelt
Sitat av Tetrax
Det er nettopp det som gjør bilde så skummelt
Vis hele sitatet...
Mener du at alle stygge bilder er skummle da, eller?
Kaptein Snus sei at dem her ongan må berre kom te mæ i natt. Sjer fram te det.

Det her er som alt annet sånt, det er noe forbannet tull for lettpåvirkelige sjeler.
Voldtekt
Sitat av GothQueen
Mener du at alle stygge bilder er skummle da, eller?
Vis hele sitatet...
Ja, enkelte bilder er så stygge at jeg blir helt redd
Omg, jeg ble redd på ordentlig. Måtte sru på lyset og slik.
Nå har jeg satt bilde som skriveborsbakgrunn. Jeg syns det er bra malt bare. Ser absolutt ikke noe skummelt med det? Jeg skjønner ikke.. Har lest historien som trådstarter linket til. Men tror ikke sånnt. Høres ut som bullshit.
Sitat av Gitarfreaken
Har noen opplevd at noe skjer etter du har sett på bildet?
Jeg våger ikke se på engang.
Vis hele sitatet...
Herregud folkens Bare et bilde ^^
Noen som IKKE har sett på bildet som også har opplevd noe "creepy"?
Sitat av nso
kids.
Vis hele sitatet...
Oooh, jeg er Admin, jeg kan ommgå 20ord regelen

Kan ikke noen se på dette bildet på en fleinsopptripp a?
Da lover jeg deg du har den værste badtrippen i livet ditt!
Sist endret av torsken; 27. september 2007 kl. 23:50.
Sitat av torsken
Oooh, jeg er Admin, jeg kan ommgå 20ord regelen

Kan ikke noen se på dette bildet på en fleinsopptripp a?
Da lover jeg deg du har den værste badtrippen i livet ditt!
Vis hele sitatet...
20 tegn kanskje ?

Angående det bildet skjer det som forventet ikke en jævla dritt .
Brodern tror på sånne ting og jeg sa at hvis jeg satte bildet som bakgrunn, printa ut 20 kopier av bildet som jeg hengte rundt om kring på rommet og over senga mi (hadde såklart bevegelses følsomt webcamera ) skulle han få 100 kr hvis det skjedde noe.

Da jeg så på filmen dagen etter så jeg ikke annet enn meg selv som satt og nerdet før jeg la meg .

- Det spøker som regel ikke, men noen steder har det hendt ting som gjør folk paranoide og legger ut idiothistorier. Finnes også de som gjør det for å tjene penger .. -.-
Fantastisk et av de bildene. Fikk en veldig ekkel følelse. Hvorfor? Garantert på grunn av alt oppspinnet jeg så klart leste FØR jeg så bildet. Et eller annet med sammensetningen av fargene og atmosfæren i bildet som gir den skumle følelsen, iallefall på meg. Men så er jeg så bevisst at jeg ikke tror på det Men ekkelt var det, absolutt.
for de som ikke tør å klikke på linkene for å se på bildet:
http://www.stonehamstudios.com/paintings/TheHandsResistHim.jpg

Sist endret av Markus; 28. september 2007 kl. 01:26.
Er de bildene på linken i første post de bildene som han "tok om natta" ?
▼ ... over en uke senere ... ▼
æææ, han gutten var ekkel.. glodde rart på meg:/
Jeg og mitt mørkredde sinn bør kanskje ikke se på sånt... men klarer ikke dy meg:P
Jeg elsker hvordan Wikipedia bare rydder opp i alt tull:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hands_Resist_Him

Sånn, kan vi legge denne tåpelige diskusjonen død?
ikke rart det bildet er creepy gutten der ligna G.W. Bush hehe
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av torsken
Oooh, jeg er Admin, jeg kan ommgå 20ord regelen
Vis hele sitatet...
I 2004 når jeg skrev det så var det ingen slik regel.

Forøvrig;

Kids.
Vennligst ikke bruk "the hands resist him" som avatar
Jeg hater det bildet, det og Skrik og det med pyramiden med øyet oppå og storm på ene siden og sol på andre siden.

Sistnevnte er forøvrig etter sigende malt av et medium under transe, og kanalisert fra det "spøkelset" som er mer bereist enn selveste Kilroy, for uansett hvor i verden man kommer så dukker gammel'n selv opp i minst halvparten av alle folk som er mediumer, med sin oxford-engelsk og sleipe overtalelsesevner og kritikk av Gud.

Hvis dere skjønner hvem det er så ett poeng til dere.
Sitat av rocleverenda
Vennligst ikke bruk "the hands resist him" som avatar
Jeg hater det bildet, det og Skrik og det med pyramiden med øyet oppå og storm på ene siden og sol på andre siden.

Sistnevnte er forøvrig etter sigende malt av et medium under transe, og kanalisert fra det "spøkelset" som er mer bereist enn selveste Kilroy, for uansett hvor i verden man kommer så dukker gammel'n selv opp i minst halvparten av alle folk som er mediumer, med sin oxford-engelsk og sleipe overtalelsesevner og kritikk av Gud.

Hvis dere skjønner hvem det er så ett poeng til dere.
Vis hele sitatet...
Snakker du om Annuit Coeptis?
Isåfall; 1 poeng til meg
lolatmeg: Ja riktig, men jeg mente egentlig hvem den er
aha, nei da vet jeg ikke
Ok, men jeg har gitt deg svaret.