View Single Post
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Som jeg har gjentatt til det kjedsommelige i tråden, å bli ufør det er en lang prosess. Det er mange leger, spesialister, psykologer samt NAV som skal vurdere arbeidskapasitet, restarbeidsevne og din fysiske og psykiske helse.
Vis hele sitatet...
Jeg synes det å få uføretrygd gikk lekende lett. 5mnd å få svar mens hele prosessen tok ca 9mnd. Men da var det 3. gang jeg gikk på AAP og uføretrygd hadde blitt foreslått litt diskre av lege 5-6 år tidligere så kan være derfor.

Sitat av NokErNok Vis innlegg
Jeg synes det å få uføretrygd gikk lekende lett. 5mnd å få svar mens hele prosessen tok ca 9mnd. Men da var det 3. gang jeg gikk på AAP og uføretrygd hadde blitt foreslått litt diskre av lege 5-6 år tidligere så kan være derfor.
Vis hele sitatet...
Får ikke redigert, men mtp hvor lett det gikk for meg skjønner jeg at enkelte er skeptisk til "latsekker" som mottar trygd. Men det at det gikk lett for meg sier kanskje mere om hvor fucka jeg er enn hvor "lett" jeg faktisk opplevde det.
Sist endret av NokErNok; 10. april 2024 kl. 15:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.