View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
13 åringer er ikke "barn" og de er fullstendig klar over hva de gjør og hva som er seksuelt eller ikke
Faktisk så vil jeg argumentere med at de er mer i stand til å skille mellom seksuelt og ikke seksuelt i temaer som dette på grunn av nye trender og nye syn på ting
Alderen min er visst noe som er veldig viktig å dra opp i diskusjonene konstant
Det er ikke bare en gang men i flere diskusjoner
Det er greit nok at det blir nevnt i temaer der jeg kanskje ikke ville hatt like mye erfaring som alle andre som feks "hvordan kjøpe alkohol" men i dette temaet er alder veldig lite relevant
Vis hele sitatet...
Jo, du kan tro du er voksen i hodet men 13-14 år er BARN, fra et juridisk og et mentalt ståsted. Du har knapt livserfaring og du skal fortelle oss hvordan ting er?

Jeg har prøvd mitt beste å la alderen din være utenfor diskusjonen, vi har hatt flere unge her inne, du er langt i fra den første 14-åringen jeg har pratet med her. Forskjellen dog, mellom deg og de andre er at ingen av de proklamerte i alle trådene de startet at de var 14. Og ingen av de oppførte seg som verdensmestre i temaene de diskuterer.
De har faktisk vært imponerende smarte flere ganger og, men du faller dessverre ikke i den kategorien.

Sitat av 1Rapper Vis innlegg
En annen ting er at jeg ser at det er ekstremt mange som sier at "du seksualiserer de stakkars barna" noe som ikke er sant i det hele tatt
Og grunnen til at jeg tror det er mange som sier nettopp det og sier at det er bare et kostyme som er helt vanlig å gå med tenker jeg nok er fordi dere sannsynligvis har døtre som har gått med det
Men altså er ungen 6 år og har funnet et catwoman kostyme så for all del, la det barnet gå med det, det er ingen som tenker noe seksuelt da
Men er ungen 13 så er det noe helt annet
Hvis du tenker at det er upassende da
Så er du helt OK
Men hadde du syntes det hadde virket seksuelt hvis det var en 6 åring så bør du kanskje tenke over hva du nettop tenkte
Vis hele sitatet...
Dette er jo spesielt, du anklager meg for det du selv gjør men legger grensen på 13 år, du må slutte å bare se verden fra dine to øyne.