View Single Post
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Kyrios Vis innlegg
Men hva faen driver dere med her? alle går rundt og tenkter så synd på hun jenta, og dere blir drit sure på han stakkar gutten som sa vent med å legge bildene. har dere ikke noe brain å bruke eller? hun er HORE/BITCH skjønner dere ikke eller? hun er en hore og gir bort naken bilder av seg selv så det er ikke synd på henne når hun er så dum og hore det er bare hennes egen problem når bildene blir sendt bort til noen andre hun må tenke lit selv også på hav konsekvensen er når hun først skal sende noen sånt rundt til alle andre. en ting til, vis dere hadde fått bilder av en naken fin jente ville dere ha sletta de spør jeg bare eller hadde dere bare ronka til det helle kvelden? dere hadde nok bare beholdt bildene, så slutt å klag på de andre som har bildene eller som sier at hun jenta er dum.

takk for meg, si hva dere vil om meg men det er min menning og jeg beholder min menning uansett hva dere sier.
Vis hele sitatet...
Kyrios, jenten er 15 år, et barn. Hun er for ung til å se konsekvensene av sine egne handlinger, på samme måte som du åpenbart er for ung til å skjønne hvor ødleggende dette kan være for henne. Hun har åpenbart ikke skjønt at personene hun trodde hun kunne stole på absolutt ikke var til å stole på, og personene som har videresendt bildene har tydligvis ikke skjønt hvor jævlig mye de kan ødlegge på denne måten.

At et voksent menneske kan spre bilder av seg selv er vel og bra, men da er i det minste menensket voksent nok til å tenke gjennom hva som kan skje, og hva det vil medføre. Enkelte er komfortabel med dette, og kan bruke det til sin fordel, men det skal ikke mye mental kapasitet til for å skjønne at en femtenåringen absolutt ikke faller under denne kategorien.
Sist endret av Tias; 14. juni 2009 kl. 02:00.