View Single Post
hehe.. drømmer er moro, har du litt kontroll kan du lære mye i de også. her nytter det ikke spørre google akkuratt her har jeg finniut, spørr heller karakterende du møter i drømmen.
typisk drøm for meg.
"merker noe er unormalt og jeg ikke lenger kjenner kroppenmin ligge rolig i sengen lengre. lyder, former, lukter, følelser og oppmerksomheten min blir oppimot dobbelt så kraftig som når jeg er våken(ikke drømmer).. automatisk skjønner jeg at dette er en drøm og har oftest 80-98% kontroll over hva som skjer. liker jeg ikke noe kan jeg fjærne det, mangler jeg noe jeg liker erd et bare å skrike ut så er det der i det neste øyeblikk. ordet frihet er ikke beskrivelig... grenser er etet ord un mening i denne verdenen. kan selv reise rundt å besøke spennede mennesker og plasser. spørr hva de står for/betyr. samt jeg kan flyte med en drøm og bare spørre kommentarer ettervært.." for deg som ikke har fått en ide hva dette er så vil jeg anbefale deg å sjekke ut fenomenet "klar drømming/lucid dreaming" evnt http://www.ld4all.com
seff i bunn og grunn kan du også "spawne" noe du kaller google i en drøm og spørre den om alt du måtte ønske, alle svar er ikke like "logiske" da men.. i en syk og forvridd måte så gir igrunn alle mening (tross alt degselv du spørr så hvorfor skulle de ikke:P)

det var alt jeg hadde å komme med
lykketil