View Single Post
Hijaben, Niqabens, og burkaens hensikt er å dekke til kvinnen for å ikke vekke mannens seksuelle begjær. På den andre siden kaller de oss ikke troende vestlige for; griser og sexfikserte syndere. På den andre siden må barn ned til alder av sex år gå med slør- Hvem er sexfiskert nå? Skal jeg kanskje nevne pedofili-det er i hvertfall straffbart i Norge. Mener å huske at Norske Lover forbyr å gjøre barn til sexobjekter, men å dekke de til for at de ikke skal være tiltrekkende-Hallo et barn, det må da kunne klassifiseres som en form for sexsuell sjikane i det offentlige? Og i tillegg; vi menna her i Norge trur jeg har nok med 4chan, redtube o.a; men jeg trur derimot at koranens lover og fatwaer øker kåtheten blandt mennene. de skal ikke onanere, ikke se kvinnens edle deler før ekteskap osv. er det rart alt rundt sex blir overdrevet da? Alle vet jo hva sex er, og hva den andre parten har på hodet og i buksa/skjørtet.

Jeg for min del føler meg såret når jeg ser kvinner/jenter med burka i klassen på skolen, er jeg en sånn kåt liten jævel at jeg ikke klarer å kontrollere meg? har jeg kanskje ikke nok med å jobbe med oppgaver etc. ?