View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mr.Oxford Vis innlegg
Ikke på grunn av denne teorien, jeg tenkte først over dette etter hun vant på mitt og min bror sitt kort. Og hun sa også at hun selv vant toppgevinst på sitt kort da hun opprettet bruker.

Det er spilling igjennom Norsk Tipping, og de har en viss sum i mnd du kan spille for. Og hun hadde da spilt over denne summen eller noe..
Vis hele sitatet...
Visst du har en maksgrense på 2000 kroner hos Norsk Tipping, for eksempel, og har vunnet 20 000, kan du totalt tape 22 000.

Du kan mao. tape 2000 av inskudd, og all gevinst. Om hun har brukt opp sin maksgrense, burde du være obs på at hun ikke spiller seg til fant. Mener ikke å tvile på det du sier, men man kan fint spille uten å være avhengig lenge, også bli det.. Mange får den følelsen at de må vinne tilbake det de har tapt. Min mor jobber i en bingo, og en av dems faste kunder har i alle år vært der og spilt, på belago og bingo, for relativt små summer. Men mamma har nå vært bekymret for henne da det har gått fra noen hundre kroner i tap de få gangene hun er innom ila. noen uker, til betraktelig høyere summer. Prøver kun å komme med konstruktiv tilbakemelding, om det tråkker på noen tær, beklager jeg det. Vil bare informere deg slik at moren din ikke havner i et hull hun ikke kommer seg ut av.