View Single Post
Jeg har sovnet ute på fest noen ganger tidligere, men nå i helgen må ha vært den sykeste natten jeg noen gang har hatt på fylla. Du spurte om historier der folk hadde sovnet ute, men jeg tar hele historien, i og med at jeg ikke kan fortelle den noen andre steder og forvente at noen skal tro meg. Det er temmelig sykt!

Jeg har i det siste tatt opp kontakten med gamle kompiser, og da en av dem (Kaller han A) ringte meg på fredag for å spørre om jeg ble med ut slang jeg meg med, selv om jeg ikke hadde så store forhåpninger (Han er en fet fyr, men ikke den du ville trodd man kunne dra på byen med) og at jeg hadde trent (Venter alltid en dag eller to før jeg drikker etter å ha trent). Det første som skjer etter at vi ankommer utestedet er at vi møter en gammel venninne av meg, og vi går litt utenfor pga. hun hadde med ei venninne som ikke kunne komme inn. Jeg hadde lagt fra meg en flaske med sprit i noen busker utenfor nattklubben, sånn at jeg kunne gå ut i ny og ne for å ta en sip. Endte med at vi alle fire delte denne flaska, og at jeg fikk flasha ett par pupper i ansiktet og streng beskjed om at jeg måtte vurdere hvor deilige de var - med hendene. Jeg, som trodde det var et av de beste stundene den kvelden fant ut at jeg måtte revurdere det. Tre timer, og sju par med pupper senere gikk jeg, A og C (som jeg møtte på stedet) ut på gata, jeg var god og full (Les: drita) og det beste med det var at jeg ikke betalte en eneste enhet alkohol selv, jeg fikk det påspandert - både av jenter og gutter.

Da vi var ute fra nattklubben og på vei hjem, husker jeg ikke så mye, kun noen bilder av en sint politimann og at jeg løp. Halvvegs på vei til et nach hos en annen kompis møtte vi ei jente på veien som visstnok C kjente. Han ble stående der en stund med henne og prate, men det var ikke jeg eller A interessert i. Plutselig kommer A løpende med en stor jernport han visstnok hadde plukket opp lengre opp i gata og ga den til meg og jeg bar den medvillig med meg. Gudene vet hva vi skulle med den, men den var viktig for oss og det var ikke noe tvil at den måtte med. Da vi hadde gått et stykke løper A tilbake til C for å spørre om han kommer, og blir borte en god time. Innen de kom tilbake hadde jeg falt med jernporten over meg (veide mellom 50-70 kg vil jeg tro) og i min tilstand hadde jeg ikke greid å få meg opp igjen, så jeg hadde like godt lagt meg godt til rette under porten for å sove. Heldigvis fikk C løftet porten av meg og løftet meg på beina. Vi kom oss hjem til en felles venn av A og meg, og satte oss ned i stua for å drikke litt vin som en god avslutning av kvelden. Når vi har sittet der en stund hører vi plutselig noe bråk den andre siden av huset og går å sjekker hva det er. Det var en fyr som hadde klatret inn vinduet og inn i rommet for å banke oss, han var eldre enn oss (I midten av tjueårene) og banken skulle vi få med en kost han hadde tatt med utenfra. Det ender med at C - som er en stor og sterk fyr får dyttet inntrengeren ut, og A låser både C og inntrengeren ute. A løper ned i kjelleren, kommer opp igjen med øks og en gammel hatt fra krigen, låser opp døra og jager inntrengeren av stedet. Det var altså det sykeste kvelden jeg har vært med på, og jeg har lært hvordan det må være å være en jente på byen.