View Single Post
Ja, ok, det som gjør det ja. Jeg merket jo at jeg var gira i kroppen lenge etter emman hadde sluttet å funke på den batchen, i motsetning til å bare bli trøtt og slapp etterpå, men gjør meg ingenting. Og får jeg ikke sove har jeg valium :P Det var verre for min samboer, som kunne meddele at han ikke fikk sove fordi jeg beveget meg ekstremt i søvne...

Jeg likte også oppturen på denne batchen, liksom å bli skutt ut i noe med voldsom fart, og så bare "bang". Mens ren MDMA syns jeg gir mye mildere opptur, mindre definert på en måte (sikkert doseavhengig også såklart).


Jeg må ærlig innrømme at jeg har null peiling på speed, meth, og dette her. Aldri tatt noe av det rent. Dexamf skal ha virkningstid opp mot 8-12 timer, men skal jo bare ta en liten dose nå, så er vel ikke merkbart så lenge?

Vet du forskjellen på Dexidrin, Dexamin, Metamina? Jeg spurte egentlig etter dexidrin, fikk ja på det, men har fått resept på metamina. Eneste jeg leser er at den ikke kan snortes, er det ellers noen forskjeller?