View Single Post
Sitat av brukernavn90237 Vis innlegg
både dere som sier dere vil kjempe for norge til døden og de som dimmer fordi de "følern" ikke lenger. hvem tror dere dere er? norge er jo med i nato. dere kan jo ikke bare kjempe eller dimme etter deres eget ønske. dere har jo ikke noe personlig valg ang dette lol. hva enn topphodene beordrer må vi følge. jeg synes det egt er veldig kleint å lese slike innlegg som om dere har no personlig valg lol
Vis hele sitatet...
Fin holdning, ikke minst den dårlig skjulte tilfredsstillelsen ved å forestille seg andre mennesker tvinges til det de ikke vil. Slavemoral much? Selvsagt har man et personlig, menneskelig valg i en slik situasjon, som i enhver situasjon.

Sitat av brukernavn90237 Vis innlegg
ts sine innlegg har alltid en antisemittisk ettersmak men hvem er jeg til å dømme.. jeg kan bare anbefale den nye boken av torkel brekke så får dere bestemme selv
Vis hele sitatet...
Som er et så lusent akademisk arbeid at forfatteren, som er professor ved Oslomet, ikke engang har turt å registrere den som forskningsprosjekt i Cristin (det nasjonale registeret over forskningspublikasjoner). Formålet med utgivelsen er helt gjennomsiktig: Å mistenkeliggjøre antiosionisme som antisemittisme. Vel, nå som det sionistiske herreraseprosjektet i Israel har gått inn i sin utilslørt genocidale fase, kan man bare si: Fuck off.