View Single Post
Høres bra ut

Jeg er ikke så nøye på ledninger bak nei, lampettledninger e.l. er fint, blir fort noen meter.

Sub kan fint stå i hjørnet, den får hjelp av hjørnet og fungerer som ett horn og gir ekstra effekt. Funker supert til film, litt mer kinkig med musikk men det finner du ut av. Lavere delefrekvens dess mindre hører du at den står i hjørnet. Her er 80hz det laveste og med en gang jeg skrur det opp hører jeg hvor suben står. LFE subkanalen i 5.1 får du ikke gjort noe med. Deling påvirker bare dolby pro logic og musikk.

Det er flere innstillinger for sub. 5.1 er normalt at subkanalen går til sub. Det jeg har er noe som heter "+main" e.l. Da sender den også alt under delefrekvens i de andre høyttalerne til sub også, dette ga en utrolig mye mer helhet her, jeg har heller ikke større elementer enn 6,5" i front, center og surround. Anbefaler deg å lese litt i manualen, kan være endel tips og innstillinger osm er verdt å få med seg. 5.1 er bare gøy, nytt for meg også går nok aldri tilbake, utfordringen blir heller å få det til å funke til musikk og hjemmekino.
Sist endret av Yalla; 12. februar 2013 kl. 16:01.