View Single Post
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Hmm..

Jeg er kanskje sær, men jeg skjønner ikke hva som er så kult med å dra ut på byen å drikke seg full, enten man drikker der. Eller kommer veldig beruset.

Det ser liksom ikke ut som man har det nå godt, jeg har kun vært full på byen en gang, syntes ikke det var spesielt moro ;P
Mye hyggeligere å dra ut i skauen med telt,gode venner,fiskestang og et par lommelærker med whiskey.
Men igjen, er vell bare jeg som er sær ;P

Jeg vet dette ikke var et spesielt godt svar til deg: Caperno,men det er fordi jeg ikke har ett. Skjønner meg bare ikke helt på utelivet...
Vis hele sitatet...
Hehe, du er ikke sær, og jeg er helt enig med deg. Jeg drikker selv veldig sjeldent - sist var nyttårsaften. Men, jeg er likevel overbevist at den restriktive lovgivningen når det kommer til åpningstider, samt den høye prisen på alkohol, bidrar til denne ganske så rølpete drikkekulturen som vi har her i Norge. Dersom utestedene kunne stenge når de ønsket det selv, så hadde folk dratt hjem på forskjellige tidspunkt. Man måtte selvsagt fremdeles slått hardt ned på overskjenking - gjerne enda hardere, men jeg tror virkelig vi hadde sett færre voldstilfeller dersom det hadde blitt åpnet for at utestedene selv bestemmer åpningstidene.