View Single Post
Sitat av Cikey Vis innlegg
De som "jobber på gulvet" tjener heller ikke noe ekstra på å selge bananer, brus eller brød, men det er nå en gang det jobben går ut på og de får formodentlig betalt for jobben de gjør.

Helt absurd å høre at en arbeider "hater" å gjøre jobben de er satt til fordi de mener det er "Unødvendig arbeid i tillegg til alt annet vi måtte gjøre."

Ta deg sammen og gjør jobben din, eller finn noe annet å gjøre på...

EDIT: TS: Godt det løste seg, men neste gang ber du naturligvis sjåføren forholde seg til etablert rutine. Han har ingenting med å levere pakken til en random kiosk. FedEx har avtale med utleveringssteder og/eller posten for håndtering av slike forsendelser. Jeg ville kontaktet dem angående sjåføren som leverer ut kundenes pakker til randoms uten avtale.
Vis hele sitatet...
Skjønner godt hva personen mente. Har du noen gang jobbet på gulvet?

Jeg skal garantere deg at selvom butikken ble om til POST i butikk så gikk ingen arbeidere opp i lønn selvom de fikk mere arbeid å gjøre.

Alt som skal gjøres ferdig til kl 23.00 å alt som skal være klart til de som begynner på skiftet kl. 07.00 fikk nå itillegg en extra jobb å gjøre itillegg til alt annet man gjør på gulvet.

"Selge bananer, brus eller brød" sier meg at du ikke har peiling på hva det innebærer "å jobbe på gulvet".

Anyway, man skal ikke være asshole med kunder. Er bare det at jeg skjønner hva denne personen mente.

Hva med at arbeiderne gjerne fikk litt lønnsøkning for det xtra arbeidet de nå må gjøre? Syntes det høres rett å rimelig ut.