View Single Post
Skinny But Dangerous
SkinnyPIMP's Avatar
76
Sitat av Nraw Vis innlegg
Men svarte, latinere og kvinner er jo demografien som stemte minst på trump??

Teit gutteprat? At si at du kan gjøre hva du vil med kvinner/ta dem på fitta er ikke gutteprat. Det er jo seksuelt overgrep han driver å prater om. Uansett så er han ikke en gutt, men en voksen kar. Driter langt oppi om han sa det i går eller for 10 år siden, karen er 70 år gammel, er ikke akkurat noe bedre at han sa dette som 60 åring.

John Wooden sa en gang “The true test of a man’s character is what he does when no one is watching". Om han prater like mye dritt privat som han gjør offentlig, sier det mye om han som person. Har han tålmodigheten til å styre USA? Å styre et land er ikke det samme som å styre et selskap.


Forresten, Hillary Clinton vant the popular vote, så teknisk sett var hun den folkevalgte president-elect. The electoral college er faen meg utdatert i 2016.
Vis hele sitatet...
Det er ikke poenget og heller ikke sjokkerende. At Trump fikk såpass høy % kvinnelige velgere er vel stort og noe du blindt overser med å bare påpeke at hun har flertall.

De fleste folk stoler blindt på media og jeg gjorde også det tidligere i år desverre Det er derfor man ser 14-åringer og whatnot på facebook som kaller Trump flere ord de ikke selv vet hva betyr engang. Er grab em by the pussy-kommentaren ille iforhold til de store avsløringene? Langt ifra.

Jeg har ikke peiling på hvor jeg står i Norsk politikk engang. Jeg er bare en med et stort hat for korrupsjon.

|d13m0b: Heldigvis fikk du en kilde av en annen bruker nå. Jeg påstår ikke mye, dette er slik jeg ser på presidentvalget i Amerika. At du så blindt er såpass kritisk er ganske bekymrende. Det er så rart å være så søkende etter kilder fra den man diskuterer med enn å heller gjøre opp en ordentlig mening.

"My rights !!!"

Anders Giæver fra VG trodde jo Clinton sikkert kom til å vinne da de startet sendingen men etterhvert man så jo at han ble helt rar og klarte ikke å tro hva han så. Han er et lite barn med et stort ego i en voksens manns kropp og nå er det liksom så krise i verden. Buhu, flertallet har talt.
Sist endret av SkinnyPIMP; 10. november 2016 kl. 20:49.