View Single Post
Objektiv journalistikk er nesten utdødd beklagligvis.
Jeg leter mer etter det i hverdagen enn nå i Breiviksaken. Jeg vil informeres mest mulig nøytralt for å kunne danne meg min egen mening. ikke fremme andres.

I breiviksaken syns jeg det verste er den stadige snakken om ideologien hans som skal være så vanlig der ute.
Ideologien til Breivik er hentet med klipp og lim fra nettet. Parret med breiviks diagnoser og steroidbruk har dette blitt hans egne ideologi. I ensomhet har han skapt sin egen ideologi og handlet ut fra det, ikke en gang de som ufrivillig og uvitende har skrevet i hans manifest deler hans ideologi.

Da blir det rett og slett ufyselig og klistre debattanter opp mot Breivik og hans ideologi, veldig råttent.

Det største lavmålet kommer knskje fra denne mannen: http://www.dbtv.no/?vid=1581022076001
Her prøver han å klistre Breivik og hans handlinger opp mot kritikere av egen ideologi.

Hans egen ideologi fremmer drap på homofile, kritikere, avhoppere, anderledes tenkende, jøder osv osv, til og med voldtektsofre skal steines til døde.
Hans ideologi reagerer med vold på karikaturtegninger og med terror og drap på utgivere av bøker som harselerer med skaperen av deres ideologi.
Som på toppen av det hele påstod at han fikk hele ideologien av gud, etter å ha fløyet til ham på et bevinget muldyr.
Ideologien hans krever til og med at maten myrdes på bestialsk vis, ellers så er den uspiselig.

Veldig trist at vi har så lite kritisk og feig presse i dette landet.