View Single Post
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Det er jo de fra den islamske kulturen som virker mest fremmed og farlige. Innvandrere fra tyskland eller brazil er liksom ikke så skumle. Vi har ikke like stor frykt for øst-asiatisk innvandring, det er mest det religiøse folk er redd for trur jeg. Ekstremt eller ikke.
Vis hele sitatet...
Der kom det gitt! Fantastisk kategorisering av mennesker, og fantastisk nyansert må jeg virkelig si!

Så folkens, skal vi være for en gangs skyld være dønn ærlige: det "vi"/dere egentlig er redd for er igrunn 'brune' og annerledes mennesker fra Midtøsten og pga de har mer temperament i oppførselen sin, mer konservativ holdning og klesstil, mer konservativt kvinnesyn, kommer fra mindre utviklede land (flesteparten), og at de har med seg skikker som virker foreldet her på berget...


Så hvis jeg tolket riktig, så må jeg gi Bothrops en grattis for å i alle fall være ærlig: Det æ'kke så mye islam som sådan vi er redd for (siden vi ikke kjenner til eller forstår den), men heller muslimer generelt og mennesker fra vest-Asia som har mye mer temperament enn nordmenn og annet kvinnesyn.
Folk fra Tyskland, UK, Sverige, ja til og med Italia er ikke innvandrere på samme måte..
Og nevnte noen at Brasil er sterkt preget av katolisismen og kulturen som følger deretter?

Sitat av alzamon91 Vis innlegg
Når jeg ser over kommentarene så ser jeg hva trådstarter mener, men selve diskusjonen blitt utvannet i en "Islam er ondskapen selv diskusjon".
Vis hele sitatet...
Utvannet er jo bare forordet..

....
@Bothrops; glem første setning. innlegget var bra og traff spikern på hodet.