View Single Post
usertitle import
bleh's Avatar
Det var en mørk høstkveld, regn og jævlig, men SWIM var ute på handletur. Etter å ha handlet alle greiene på forskjellige steder, mangler jeg bare en ting - sigg. Easy deal, rett ned på 7/11 og kjøpe der. Dette var det eneste jeg skulle gjøre som faktisk ikke var ulovlig, så ingen noia nå.

Etter å ha betalt for tjuepakningen snur jeg meg for å gå. Der står to voksne menn og stirrer intenst på meg. En tredje har tatt oppstilling ved utgangsdøren. De to viser skilt og vil ha ID. Jeg gir de det, og de forklarer at de leter etter en som passer min beskrivelse, for et kriminellt forhold. Jeg tenker med en gang at jeg har blitt observert tidligere på min "handletur", men stusser litt siden de da mest sannsynlig ville ransaket meg med en gang.

Etter et par minutter med venting og snakking seg i mellom og med PO, forklarer de noe om et ran som ble begått tidligere, men jeg var visst ikke den de trodde. Så de lar meg gå og beklager for bryet.

Jeg går hjemover med diverse knark med verdi ~10k på meg, med en følelse som ikke kan beskrives med ord. Dette innlegget burde vel verdt under tråden "Dine mest fantastiske stunder på rus", men poster den like gjerne her siden det var sketchy som faen.

EDIT: Husk folkens, ALLTID vær nykter når du håndterer illegale stoffer, spesielt transport og lignende. Ufattelig hva man kan snakke seg ut av.
Sist endret av bleh; 23. november 2012 kl. 01:31.