View Single Post
Ikke kast grammere, minst 25g+ om gangen, helst mer - hektoer eller kiloer enda bedre.

Men egentlig drit i det finns bedre ting å drive med tror jeg

Dere som selger smått/gram - burde forsøke gå sammen om å sette opp prisene etter 22:00/midnatt. Så kanskje idiotene begynner å ordne ting til normale tider og ikke klokka 03:30 natt til lørdag.

Null sympati om de må betale mer.

(Jeg har hørt

Realistisk sett hvis du er fersk så får du ikke topp vare fra starten av, du kan bli bøffa på mange måter: bedre du jobber i kassa på Kiwi eller Rema. Eller annet legalt. Mindre risk og mindre noia

Og det er ikke stressfri jobb å holde på med det livet, det er også betydelig energi som går med, værst i starten fram til du blir etablert

Kan fortsatt bli bøffa selvom du får alt på krit.

Er du god i det, og har godt nettverk med støttespillere rundt deg så er det mulig å tjene 250-300k på en måned, ren profitt. Selvfølgelig, det er mulig å tjene mer også - men det er sjelden (aldri) sånn at man begynner på topp!

i eksempelet over - selger 25/50/100g og hele og halve klosser. Du trenger noen stakkars jævler som kan løpe og levere smått - så du slipper. Handler i stor grad om å utnytte de rundt deg til din fordel.

Vær forberedt på å miste alt når som helst, venner og familie inkludert

jeg kommer ikke til å skrive detaljert - de triksene med å bøffe folk, for noen kids kommer garantert til å lese og gjøre nettopp det jeg skriver.

Kan si såpass - det er flere måter du kan hustle folk grovt på 1-2-3.

Forutsetningene: du kriter ut hel/halv kloss
1. Dem har penger enten i banken eller i familien.
2. De er lettskremt

Deretter kan du bare trekke i trådene og kjøre på med alle triksa i boka

PS: Ikke oppfordring til kriminell handling, heller motsatt

Den kjipeste strategien: den hvor du gir på krit og du vet hvor de legger tinga sine.

Det over her, bare spesifiserer: jeg snakker ikke om å bøffe HA eller organiserte folk. Det her er sånn triks du drar på idioter som du har tenkt til å bruke og kaste uansett, typ sånne drittunger; wannabes på videregående eller studenter som er frista av kjappe penger men ofte ikke egentlig skjønner hva det livet kan innebære.

En jeg traff for lenge sida , han kunne funnet på sånt, bare jacka dem uten fysisk vold men peke for å gi motivasjon

- rett etterpå, det er klassiker å høre sånne folk rettferdiggjøre dritten de gjør, f.eks sier “Han var heldig at jeg jacka han først,andre folk kanskje de binder han fast med strips, voldtekt, russisk rulett”

Det er ikke kult eller positivt det er bare sånn man blir vandt til å høre hvis du er på visse steder med visse folk, dem fleste i dag - jeg unngår hvis jeg kan. Du trenger ikke være en dårlig type men ofte har man sånne venner nettopp for å slippe å bli offer selv.

som et eksempel bare over her, det er ikke sitat fra noen men kunne ha vært.
Sist endret av WouwseP; 20. januar 2024 kl. 14:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.