View Single Post
Har man prøvd amfetamin endel ganger, og hørt om hvor bra kokain skal være, så får man seg alltid en skuffelse i Norge. Amfetamin virker selv ved ikke så bra kvalitet, kokain gjør ikke - Ikke nok til at du merker det instant, men du må sitte og kjenne etter. Det meste av kokainet i Norge i salgsleddet til brukeren er skjeldent noe mer en ~25. Ikke unormalt med så lavt som 17% på beslag i kiloklassen.

Beste kokainet jeg har prøvd i Norge har vært bra, men du må likevell ta det ofte, og endel før du når en høyde - Noe som og kræsjer med forventningene man har til kokain. Har ingen holdepunkter for at den her påstanden er et faktum, men for meg virker det som de siste 10-25% av kokainstyrkegraden er alfaomega for opplevelsen. Har prøvd kokain rett fra produksjonssted i colombia, og det er ingen annen måte å beskrive det på enn at det ikke er samme stoffet som man kjøper i Norge. Det gir ikke en følelse som ligner engang. 0 til 100 på et sekund, intenst som et helvete, en selvtillit som er bekymringsverdig høy, og du kan faktisk merke etter ~40minutt når det går utav deg at du må ta mer, for du har vært så høyt oppe at du blir helt paff av å komme ned igjen. Føles igrunn ut som du kan gå å legge deg selv om det er midt på dagen. Har aldri opplevd de særprega med noe som helst annet kokain selv om jeg har fått stoff som i Norge ville blitt sett på som bra.